رنگبندی آیفون 13 پرو

افشای رنگبندی آیفون 13 پرو ؛ انتخاب شما کدام یک است؟

انتظار می‌رود گوشی‌های سری iPhone 13 اپل با صفحه نمایش 120 هرتز LTPO، دوربین‌های ارتقایافته و قدرت زوم بیشتر از راه برسند. اما در رنگبندی آیفون 13 پرو باید منتظر چه تغییراتی باشیم؟

به تازگی افشاگری معروف به Lanzuk، رنگبندی آیفون 13 پرو و مدل مکس را در یکی از بزرگ‌ترین فروم‌های کره جنوبی فاش کرد. او که سابقه خوبی در افشای محصولات اپل و سامسونگ دارد؛ این اطلاعات را از تامین‌کنندگان اپل به دست آورده است.

سال گذشته با عرضه‌ی آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس، رنگ‌های سبز و خاکستری آیفون 11 پرو با دو رنگ زیبای آبی و گرافیتی جایگزین شدند. طلایی و نقره‌ای اما دست نخورده باقی ماندند. حالا ظاهرا برای آیفون 13 پرو هم آپشن‌های رنگ تازه‌‎ای وجود خواهد داشت؛ دست‌کم در چین!

رنگبندی آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس

  • مشکی
  • نقره‌ای
  • رزگلد – Rose gold
  • سانست گلد – Sunset gold

این فهرست نشان می‌دهد که در قیاس با رنگ‌های طلایی، آبی، نقره‌ای و گرافیتی آیفون 12 پرو، تغییرات زیادی در راه است. گرافیتی به مشکی تغییر یافته و نقره‌ای به قوت خود باقیست. دو رنگ طلایی-محور هم اضافه شده‌اند.

رنگ مرموز Sunset Gold به برنزی تشبیه شده؛ رنگ Rose Gold هم که به دفعات توسط اپل مورد استفاده قرار گرفته، ظاهرا این‌بار کم‌رنگ و لطیف‌تر از همیشه است.

البته باید یادآوری کنیم که این اطلاعات از زنجیره تامین اپل در چین بیرون آمده و شاید رنگ‌های ذکر شده، مختص بازار آن کشور باشند. از طرفی، رنگ طلایی در بین مردم چین محبوبیت بیشتری دارد؛ پس بعید نیست که نسخه‌های قابل عرضه در نقاط دیگر دنیا، فقط یکی از دو آپشن رنگ Rose gold و Sunset gold را داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*