سریال Alien

سریال Alien شبکه اف‌ایکس احتمالاً در سال 2023 پخش خواهد شد

جان لندگرف به عنوان مدیرعامل شبکه FX جزئیات جدیدی را درباره سریال Alien فاش کرد. احتمال پخش این مجموعه در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

سری فیلم‌های بیگانه (Alien) در تاریخ سینما جایگاه ویژه‌ای دارند. آثاری که به دست کارگردانان مختلفی ساخته شده‌اند و هرکدام روایت‌گر جهان مختص به خودشان بوده‌اند. شبکه اف‌ایکس در سال ۲۰۲۰ از سریال Alien رونمایی کرد و حالا با توجه به شایعات مختلف و اخبار تاییدشده، به نظر می‌رسد باید تا سال ۲۰۲۳ منتظر این مجموعه موردانتظار بمانیم.

در جریان تور مطبوعاتی تابستانی TCA برای شبکه اف‌ایکس، لندگرف راجع‌به این مجموعه صحبت کرد. او در این‌باره می‌گوید: «من احساس می‌کنم که شبکه FX نسبت به تمام واقیعت‌های پیرامون جهان سینمایی «بیگانه» آگاه و مطلع است. دنیای عجیب و خارق‌العاده‌ای که توسط ریدلی اسکات پایه‌گذاری شد و با جیمز کامرون، دیوید فینچر و دیگر کارگردانان ادامه پیدا کرد. بنابراین در سریال Alien، ویژگی‌های اصیل و کلاسیک فیلم‌ها را مشاهده خواهید کرد و در کنار آن‌ها، موارد جدید و جالب توجهی هم به مجموعه اضافه می‌شود.»

نوآ هاولی تهیه‌کننده اجرایی سریال «بیگانه» است که همچنان در مراحل توسعه و تولید به سر می‌برد. هاولی را بیشتر به خاطر کار بر روی دو مورد از مجموعه‌های پرطرفدار و موفق شبکه اف‌ایکس می‌شناسیم؛ سریال فارگو و لژیون.

در حالی که طرفداران سرسخت و قدیمی این سری و عاشقان زنومورف‌ها بی‌صبرانه منتظر سریال Alien هستند، اما همچنان باید منتظر بمانند. لندگرف ادامه می‌دهد: «من به آغاز پخش این مجموعه در سال ۲۰۲۳ خوش‌بین هستم و این احتمال وجود دارد، اما ما می‌خواهیم کارمان را به بهترین شمل ممکن انجام دهیم. ما در حال حاضر به یک گنجینه گران‌بها دسترسی داریم که نمی‌توانید نمونه‌هایی زیادی از آن را در تاریخ FX مشاهده کنید. بنابراین ما برای انجام چنین کار مهمی، هر اندازه زمان لازم باشد را صرف خواهیم کرد.»

لندگرف در نهایت اشاره کرد که آن‌ها در زمینه طراحی لوکیشن و محیط کلی سریال Alien در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. جهانی گسترده که می‌تواند خاطرات سری فیلم‌های «بیگانه» را برای طرفداران دوآتشه این فرنچایز زنده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*