مشخصات شیائومی می ۱۱ تی

کلیدی‌ترین مشخصات شیائومی می ۱۱ تی فاش شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

کلیدی‌ترین مشخصات شیائومی می ۱۱ تی فاش شد. گوشی Xiaomi Mi 11T به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

اکتبر سال گذشته شیائومی از دو گوشی پرچمدار می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو با قدرت‌گیری از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این کمپانی می‌تواند مشغول کار روی دو مدل جدیدتر آن‌ها به نام می ۱۱ تی و می ۱۱ تی پرو باشد. اکنون اکانت توییتری Xiaomiui Twitter کلیدی‌ترین مشخصات شیائومی می ۱۱ تی را فاش کرده است.

افشای مشخصات شیائومی می ۱۱ تی

این اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد گوشی Mi 11T شیائومی با کدنام Amber وارد بازارهای جهانی و هند می‌شود. این گوشی به یک نمایشگر با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. در قلب تپنده این گوشی تراشه‌ای با برند مدیاتک حضور دارد. برای عکاسی نیز دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B، لنز عریض Sony IMX355 و یک دوربین تله فوتو با زوم ۳ برابری روی قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود.

یکی از مدل‌های این گوشی که قرار است در چین عرضه شود، ردمی کی ۴۰ اولترا نام خواهد داشت. کدنام این گوشی Agate است و مثل مشخصات نمایشگر آن مثل مشخصات شیائومی می ۱۱ تی است. این گوشی همچنین به یک تراشه مدیاتک و دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود. با این تفاوت که حسگر اصلی آن یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به نام Samsung HM2 است، لنز عریض Sony IMX355 و یک لنز تله فوتو با زوم ۳ برابری نیز آن را همراهی می‌کنند.

شماره مدل نسخه جهانی گوشی می ۱۱ تی که موفق به کسب گواهی از رگولاتوری‌های کشور اندونزی شده، 21081111RG است. و از آنجا که این گوشی قرار است با وان پلاس نورد ۲ رقابت کند، احتمالاً به چیپست Dimensity 1200 مدیاتک مجهز خواهد بود.

گوشی‌های سری می ۱۰ تی به یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی LCD مجهز بودند. ظاهراً شیائومی از یک پنل پیشرفته‌تر OLED روی گوشی‌های جدید این سری استفاده خواهد کرد، ولی نرخ رفرش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز کاهش پیدا می‌کند. هنوز هیچ جزئیاتی از تاریخ عرضه این گوشی در دست نیست؛ ولی احتمالاً در پاییز پیش رو این اتفاق خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*