بسته الحاقی رایگان بازی سایبرپانک 2077

اولین بسته الحاقی رایگان بازی سایبرپانک 2077 رسما تایید شد

شرکت سی دی پروجکت رد، اولین بسته الحاقی رایگان بازی سایبرپانک 2077 –  Cyberpunk 2077 را تایید کرد اما شاید آن چیزی نباشد که طرفداران انتظار داشتند.

اولین بسته الحاقی رایگان بازی سایبرپانک 2077 در راه است و به گفته‌ی شرکت سازنده، می‌توانید منتظر دی‌ال‌سی‌های بیشتری هم باشید.

سی دی پروجکت رد اخیرا اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با سایبرپانک 2077 منتشر کرده و در کنار به‌روزرسانی نسخه‌ی 1.3 که شامل اصطلاحات مختلفی می‌شود، چهار آیتم دیگر را نیز رونمایی کرده که در قالب یک بسته الحاقی رایگان، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند: دو ژاکت، یک ماشین و یک لباس تازه برای شخصیت جانی سیلورهند (Johnny Silverhand).

بسته الحاقی رایگان بازی سایبرپانک 2077

هر چهار آیتم را خواهید توانست از بخش محتواهای اضافی (Additional Content) در صفحه اصلی بازی دریافت کنید. دو ژاکت مذکور را پس از به اتمام رساندن ماموریت راید (The Ride)، در آپارتمان شخصیت وی (V) پیدا خواهید کرد. ماشین جدید را هم پس از به اتمام رساندن ماموریت شهر ارواح (Ghost Town) دریافت می‌کنید.

همان طور که بالاتر هم اشاره شد، این بسته الحاقی شاید آن چیزی نباشد که طرفداران انتظار داشتند اما یکی از طراحان بازی در این رابطه صحبت کرده و آن را یک «شیرینی» توصیف کرده است. مایلز توست (Miles Toast) همچنین وعده بسته‌های الحاقی بزرگ‌تری را داده است.

بسته الحاقی رایگان بازی سایبرپانک 2077

سی دی پروجکت رد رویکرد مشابه‌ای را در بازی ویچر 3 (The Witcher 3: Wild Hunt) پیاده کرد و قبل از اینکه دو اکسپنشن بزرگ آن در سال‌های 2015 و 2016 از راه برسند، 16 بسته الحاقی رایگان کوچک برای این اثر منتشر شد. سایبرپانک 2077 نیز وضعیت مشابه‌ای خواهد داشت و به‌زودی بسته‌های داستانی جذابی برای آن عرضه می‌شود.

دیگر طراح بازی، پاتریک میلز (Patrick Mills) اضافه کرد که تمامی محتواهای آتی سایبرپانک، کوچک نخواهند بود و با چیزهای غافل‌گیرکننده‌ای رو به می‌شوید اما در عین حال، نباید انتظار داشته باشید که این بسته‌های الحاقی رایگان، در حد و اندازه‌ی بسته‌های الحاقی پریمیوم باشند (که البته باید آن‌ها را جداگانه خریداری نمایید).

هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی نسخه‌ی 1.3 و این آیتم‌های تازه چه زمانی در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*