گوشی شیائومی می میکس 4

گوشی شیائومی می میکس 4 از قابلیت اختصاصی شارژ هوشمند بهره می‌برد

شیائومی هفته گذشته از گوشی شیائومی می میکس 4 – Xiaomi Mi Mix 4 در چین رونمایی کرد. این گوشی علاوه بر مشخصات بسیار خوب از قابلیت شارژ هوشمند نیز بهره می‌برد.

گوشی شیائومی می میکس 4 با قابلیت‌های جذابی همچون پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ بی سیم ۵۰ وات از راه رسید. امروز شیائومی اعلام کرد که این گوشی از یک قابلیت جذاب دیگر نیز به نام شارژ هوشمند – Smart Charging بهره می‌برد که از آسیب دیدن باتری گوشی در هنگام شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کند.

چند ماه پیش اعلام شد که شیائومی در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام MIUI Battery Health Indicator است که وضعیت تقریبی سلامت باتری را نشان می‌دهد. این ویژگی مشابه با قابلیت سلامت باتری اپل بود و در ابتدا برای ردمی نوت 10 عرضه شد.

گوشی شیائومی می میکس 4

در واقع ویژگی شارژ هوشمند در امتداد همان ویژگی باتری قبلی شیائومی عرضه شده است؛ با این تفاوت که این ویژگی در حال حاضر تنها در اختیار Mi Mix 4 است.  کاربران میکس 4 می‌توانند به رفتن به بخش تنظیمات قایلیت شارژ هوشمند را فعال کنند.

شیائومی اعلام کرد که این ویژگی قادر است به صورت هوشمند از عادات شارژ گوشی و دشارژ شدن آن مطلع شود و با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده در دراز مدت، باتری را تنظیم کرده و وضعیت سلامتی و عمر باتری آن را بهبود بخشد.

مشخصات گوشی شیائومی می میکس 4

Mi Mix 4 از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره می‌برد و در بدنه پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی شیائومی می میکس 4 / شارژ هوشمند

قلب تپنده گوشی شیائومی می میکس 4 تراشه اسنپدراگون 888 پلاس است که در کنار ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سیمی سریع ۱۲۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*