ردمی 10

ردمی 10 با تراشه هلیو G88، نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه رسید

شیائومی از ردمی 10 – Redmi 10 رونمایی کرد. این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو G88 بهره می‌برد و دارای نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

برند ردمی در ابتدا برای عرضه گوشی‌های با ارزش خرید بالا وارد بازار شد و اگرچه در چند وقت اخیر زیر شاخه‌های زیادی پیدا کرده است، ولی همچنان رسالت اصلی خود را فراموش نکرده است. رونمایی از ردمی 10 نیز در همین راستا و به همراه بهبود‌های فراوان بوده است.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی 10

ردمی 10

ردمی 10 اولین گوشی از سری معمولی ردمی (در برابر سری ردمی نوت) است که از رفرش ریت بالا بهره می‌برد. این گوشی به نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 1080p و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز (حالت‌های ۶۰ هرتز و ۴۵ هرتز نیز تعریف شده‌اند) مجهز شده است. نسبت تصویر نیز ۲۰ به ۹ است.

همچنین برای اولین بار است که شیائومی از تراشه هلیو G88 در سری Redmi استفاده می‌کند. این تراشه در واقع نسخه بهبود یافته هلیو G85 است که از رفرش ریت بالا در رزولوشن +1080p پشتیبانی می‌کند.

برگ برنده دیگر ردمی 10 در مقایسه با سایر گوشی‌های این سری، استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. البته گوشی‌های سری ردمی نوت از دوربین‌های قوی‌تری بهره می‌برند؛ اما باید پول بیشتری نیز برای خرید آنها بپردازید. دوربین اصلی Redmi 10 در کنار ماژول فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ردمی 10

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در حفره مرکزی نمایشگر قرار گرفته است. شیائومی در گوشی جدید خود از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است. ردمی 10 از شارژ سیمی ۱۸ وات و شارژ معکوس ۹ وات بهره می‌برد؛ اما شیائومی یک شارژر ۲۲.۵ وات را در جعبه گوشی قرار داده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اسپیکر دوگانه، حسگر اثر انگشت در بدنه کناری و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین سلفی قفل گوشی را باز کنید. متاسفانه این دستگاه از درگاه microSD پشتیبانی نمی‌کند.

ردمی 10 به اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده است و در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی راهی بازار خواهد شد. هنوز خبری از مدل پرو یا نسخه دیگری از این گوشی نیست.

قیمت و زمان عرضه

مدل پایه ردمی 10 از ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد و ۱۸۰ دلار قیمت دارد. شما همچنین می‌توانید مدل‌های ۴/۱۲۸ گیگ و ۶/۱۲۸ گیگ را به ترتیب با قیمت ۲۰۰ و ۲۲۰ دلار خریداری کنید. این گوشی از ۲۹ مرداد ماه عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*