اسنپ در اپ گالری

تپسی و اسنپ در اپ گالری ؛ نتیجه همکاری هواوی و توسعه دهندگان برنامه ایرانی

همکاری هواوی و توسعه دهندگان برنامه ایرانی همچنان ادامه دارد و حضور برنامه‌هایی نظیر تپسی و اسنپ در اپ گالری خیال کاربران ایرانی را راحت کرده است.

شرکت چینی هواوی در چند سال اخیر تلاش کرده تا اکوسیستم نرم افزاری مخصوص خود را راه بیندازد و به این ترتیب تنها از طریق اکوسیستم اختصاصی خود به نیازهای نرم افزاری کاربران پاسخ بگوید. بزرگترین قدم در این راه، ارائه اکوسیستم HMS یا سرویس های موبایلی هواوی بوده که از مدتی پیش به طور رسمی وارد این عرصه شده و پس از معرفی رسمی سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOs، این اکوسیستم وارد مرحله اصلی خود شده است.

هواوی در این مدت همواره از توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاری عظیم در این حوزه حمایت کرده و به همین دلیل شاهد رشد چشمگیر فروشگاه نرم افزاری اپ گالری بودیم. در همین مدت کوتاه، تعداد کاربران این پلتفرم از مرز چند صد میلیون کاربر ماهانه نیز بالاتر رفته و این نشان‌دهنده پشتیبانی بسیار خوب هواوی از توسعه دهندگان برنامه بوده است.

اما در همین بین یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که برای کاربران از جمله کاربران ایرانی محصولات هواوی به وجود آمد، این است که چگونه می‌توانیم از برنامه‌های محلی روی سرویس‌های موبایلی هواوی استفاده کنیم؟ هواوی برای این که خیال این دسته از کاربران را نیز راحت کند همواره ارتباط مستقیم و موثری را با توسعه دهندگان بومی داشته و در کنار تلاش‌های جهانی برای توسعه اکوسیستم خود، توسعه برنامه های ایرانی روی فروشگاه نرم افزاری AppGallery را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

عرضه تپسی و اسنپ در اپ گالری هواوی

اسنپ و تپسی به عنوان سرویس‌های تاکسی آنلاین، جزو پراستفاده ترین و محبوب‌ترین برنامه های ایرانی در بین کاربران محسوب می‌شوند. این دو هر یک برنامه‌های جداگانه‌ای را برای مسافران و رانندگان خود تهیه و عرضه کرده‌اند که در حال حاضر شما می‌توانید هر چهار برنامه مرتبط با آنها را در فروشگاه نرم افزاری اپ گالری دریافت کنید. این برنامه‌ها بر بستر HMS توسعه پیدا کرده‌اند و کاملا با اکوسیستم نرم افزاری این شرکت تطابق دارند.

هم‌اینک کاربران محصولات هواوی که از دستگاه‌های مبتنی بر سرویس های موبایلی هواوی یا HMS استفاده می‌کنند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه AppGallery که به صورت پیش فرض در این دستگاه‌ها نصب شده است، برنامه‌های تپسی و اسنپ را دانلود و نصب کنند. در ادامه لینک دسترسی به این برنامه‌ها در اپ گالری را مشاهده می‌کنید:

برنامه اسنپ مسافران: لینک دانلود از فروشگاه اپ گالری

برنامه اسنپ رانندگان: لینک دانلود از فروشگاه اپ گالری

برنامه تپسی مسافران: لینک دانلود از فروشگاه اپ گالریلینک دانلود از فروشگاه کافه بازار

برنامه تپسی رانندگان: لینک دانلود از فروشگاه اپ گالریلینک دانلود از فروشگاه کافه بازار

نگاهی به همکاری‌های هواوی با توسعه دهندگان برنامه ایرانی

اسنپ و تپسی تنها برنامه‌های ایرانی حاضر در فروشگاه AppGallery نیستند و هم‌اکنون نرم افزارهای ایرانی زیادی از طریق این فروشگاه نرم افزاری هواوی در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و نسخه سازگار با سرویس های موبایلی هواوی برای این برنامه‌ها منتشر شده است. در چند سال اخیر همکاری گسترده‌ای بین هواوی و توسعه دهندگان برنامه انجام شده و به این ترتیب تعداد قابل توجهی از نرم افزارهای بومی در اپ گالری عرضه شده‌اند. در تصویر زیر می‌توانید برخی از بهترین و پرکاربردترین برنامه‌های ایرانی که در اپ گالری در دسترس هستند را مشاهده کنید:

اپ گالری

قطعا در آینده نیز شاهد تداوم همکاری نزدیک هواوی با توسعه دهندگان داخلی برنامه های گوشی خواهیم بود و به زودی برنامه‌های بومی و ایرانی بیشتری در فروشگاه AppGallery ارائه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*