گوشی‌ iQOO 8 پرو

عملکرد فوق‌العاده حسگر اثر انگشت الوتراسونیک گوشی‌ iQOO 8 پرو را تماشا کنید

ویوو روز گذشته از گوشی‌ iQOO 8 پرو رونمایی کرد. امروز ویدیو جدیدی منتشر شده است که عملکرد بی‌نظیر حسگر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی iQOO 8 Pro را نشان می‌دهد.

ویوو دیروز و در هنگام رونمایی از گوشی‌ پرچمدار iQOO 8 پرو اعلام کرد که این گوشی به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی مجهز شده است. در ابتدا توجه زیادی به این ادعا نشد، زیرا تولید‌کنندگان گوشی معمولا برای بازاریابی محصولات خوب بزرگنمایی می‌کنند؛ اما ویدیو بررسی این اسکنر نشان می‌دهد که ویژگی‌های تحسین برانگیزی را در دل خود جای داده است.

این اسکنر ابعادی برابر با ۵۷۸ میلی‌متر مربع دارد که بسیار بزرگتر از نمونه‌های مورد استفاده در سایر گوشی‌های هوشمند است. همچنین سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با حسگر‌های مشابه دارد و می‌تواند بیشتر از یک انگشت را بخواند. البته در سال ۲۰۱۸ نیز شاهد برخی از این ویزگی‌ها در گوشی مفهومی Vivo APEX بودیم.

دانلود ویدیو

ویوو تنها مدل پرو پرچمدار خود را به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز کرده است و در مدل معمولی از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. هرچند که حسگر اپتیکال مورد استفاده نیز خیلی سریع عمل می‌کند.

حسگر اولتراسونیک ویوو نه تنها بزرگ و سریع است، بلکه راه‌اندازی نسبتا آسانی نیز دارد. کافی است که تنها یک ثانیه انگشت خود را فشار دهید تا گوشی اطلاعات مربوطه را ثبت کند. این فناوری بسیار بهتر از نمونه‌های کنونی است که شما باید انگشت خود را چندین بار و از زوایای مختلف روی حسگر قرار دهید تا گوشی آن را شناسایی کند.

فناوری اثر انگشت مدت‌هاست که به یک ارتقا مهم نیاز دارد و امیدواریم که ویوو گوشی‌ iQOO 8 پرو را در بازار‌های جهانی نیز عرضه کند تا کاربران مختلف بتوانند از این فناوری جدید حسگر اثر انگشت لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*