iQOO 8 پرو

دو گوشی iQOO 8 و iQOO 8 پرو با اسنپدراگون 888 پلاس و شارژ ۱۲۰ وات معرفی شدند

ویوو از دو گوش پرچمدار iQOO 8 و iQOO 8 پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، شارژ سریع ۱۲۰ وات و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند.

سرعت مشخصه اصلی گوشی‌های پرچمدار سری iQOO 8 است و البته استفاده از برند BMW M Motorsport نیز نشان می‌دهد که این گوشی‌ها قرار است بهترین مشخصات موجود در دنیای موبایل را برای شما به ارمغان بیاورند. از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 پلاس گرفته تا نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۱۲۰ وات. گوشی‌های جدید iQOO هر آنچه که از یک گوشی پریمویم در سال 2021 انتظار دارید را در اختیار دارند.

مشخصات و ویژگی‌های iQOO 8 و iQOO 8 پرو

iQOO 8 پرو

در قسمت جلویی iQOO 8 پرو نمایشگر E5 LTPO OLED ساخت سامسونگ قرار گرفته است. این نمایشگر دارای رزولوشن 1440p است و از نرخ تازه‌سازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. مدل معمولی iQOO 8 به یک پنل امولد ۶.۵۶ اینچی با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

در بدنه پشتی iQOO 8 پرو حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX 766 قرار گرفته است. لنز فری فرم این گوشی دارای فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری است و از ۷ المان بهره می‌برد. پیش‌تر شاهد استفاده از این حسگر در اوپو فایند ایکس 3 پرو و وان پلاس نورد 2 بوده‌ایم. دوربین اصلی آی کیو او او 8 پرو نیز همانند پرچمداران جدید سری ایکس ویوو از لرزشگیر ۵ محوره گیمبال بهره می‌برد.

iQOO 8 پرو

در کنار دوربین اصلی، حسگر فوق عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین‌های مورد استفاده در iQOO 8 به جذابیت مدل پرو نیستند. این گوشی به ماژول ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پرتره مجهز شده است.

گوشی iQOO 8 از باتری ۴۳۵۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. شما می‌توانید با استفاده از شارژر ۱۲۰ وات در تنها ۱۸ دقیقه باتری را به طور کامل شارژ کنید. مدل پرو به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و البته از شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزاری هم شاهد استفاده از اندروید 11 به همراه رابط کاربری OriginOS هستیم.

گوشی iQOO 8 Pro در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است. مدل مشکی از بافتی شبیه به فیبر کربن بهره می‌برد و در مدل سفید نیز برند BMW M دیده می‌شود. مدل معمولی علاوه بر این دو نسخه دارای رنگ‌های سفید و نارنجی مات نیز است.

قیمت و زمان عرضه

iQOO 8 پرو

نسخه ۸/۱۲۸ گیگ مدل معمولی ۵۸۵ دلار قیمت دارد و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگ نیز با قیمت ۶۴۷ دلار عرضه خواهد شد. مدل پرو دارای برچسب قیمتی ۷۷۰ دلاری برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگ است و در صورت تمایل به تهیه نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگ این گوشی باید ۹۲۵ دلار هزینه کنید.

فروش اولیه iQOO 8 از دوم شهریور ماه در چین آغاز خواهد شد و مدل پرو نیز از چهار شهریور در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عجب گوشییه !!!