جعبه گشایی شیائومی میکس 4

ویدیوی رسمی جعبه گشایی شیائومی میکس 4 را تماشا کنید

اخیرا Xiaomi از گوشی Mix 4 رونمایی کرد؛ نخستین پرچمدار کمپانی که بدون نام “Mi” وارد بازار می‌شود. حالا ویدیوی رسمی جعبه گشایی شیائومی میکس 4 هم منتشر شده است.

نخستین چیزی که در جعبه گشایی شیائومی میکس ۴ جلب توجه می‌کند، جعبه‌ی بزرگ آن است. محتویات این جعبه را علاوه بر خود گوشی، یک شارژر 120 وات و کابل شارژ تشکیل می‌دهند.

این دستگاه یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با حاشیه‌های حداقلی دارد. همچنین به یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تجهیز شده که در مواقع عدم استفاده، زیر پیکسل‌های صفحه نمایش، پنهان است.

شیائومی میکس 4 از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس قدرت می‌گیرد و رم 8 یا 12 گیگ و حافظه داخلی 128 یا 512 گیگ دارد. ظرفیت باتری آن به 4500 میلی آمپر ساعت می‌رسد و با شارژر 120 وات، تنها در 15 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. حتی با استفاده از شارژر بی‌سیم 50 وات، این زمان فقط 28 دقیقه به طول می‌انجامد.

از دیگر نکات برجسته در فهرست مشخصات گوشی باید به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

هم‌اکنون این پرچمدار شیائومی در چین با قیمت 4999 یوان (770 دلار) قابل خریداری است؛ اما زمان فروش آن در بازارهای جهانی مشخص نیست.

ویدیوی رسمی جعبه گشایی شیائومی میکس 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*