کالبدشکافی شیائومی میکس 4

کالبدشکافی شیائومی میکس 4 را تماشا کنید

در ویدیوی کالبدشکافی شیائومی میکس 4 – Xiaomi Mix 4 قطعات داخلی این گوشی هوشمند را خواهید دید؛ از دوربین زیر نمایشگر تا سیستم دفع حرارت!

مدت کوتاهی پس از رونمایی، یک بلاگر سرشناس (Robin) اقدام به کالبدشکافی شیائومی میکس 4 کرد. در طراحی دستگاه، نمایشگر تمام صفحه جلب توجه می‌کند؛ چیزی که شیائومی از بدو پیدایش سری Mi Mix به دنبالش بود و حالا با دوربین زیر نمایشگر، هدف خود را محقق کرده است.

کالبدشکافی شیائومی میکس 4

بدنه این گوشی از سرامیک ساخته شده و دارای فریم فلزی باریکی است که در لابه‌لای بدنه قرار می‌گیرد تا امکان عبور سیگنال‌های رادیویی را فراهم کند.

قسمت فوقانی گوشی حاوی تراشه، حافظه، سنسورهای دوربین، آنتن‌های 5G و مادربرد است. در بخش میانی اما آنتن NFC، سیم‌پیچ شارژ وایرلس و باتری دو سلولی را می‌یابیم. پخش پایینی هم از اسپیکر، درگاه USB-C و موتور لرزش میزبانی می‌کند که به داتربرد می‌پیوندند.

حفره‌ی دوربین زیر نمایشگر وقتی در مقابل نور شدید نگه داشته شود، قابل رویت است. در واقع دو سوراخ وجود دارد: وسطی برای دوربین سلفی است و یک الگوی پیکسلی خاص، اجازه‌ی رسیدن نور را به آن می‌دهد. از برش دیگر، نور چندانی عبور نمی‌کند؛ نیازی هم نیست، زیرا برای سنسور‌های مجاورت و نور محیطی است.

شیائومی می میکس 4 چندین صفحه پراکنش حرارت و ورقه مسی دارد. تراشه گوشی هم با چسب حرارتی پوشانده شده است. ظاهرا تمهیدات به‌کار رفته باعث می‌شود حتی پس از یک ساعت بازی کردن، دمای بدنه دستگاه به خوبی مدیریت شود.

کالبدشکافی شیائومی میکس 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*