نمونه عکس های گرفته شده با دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3

نمونه تصاویر دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 ؛ آیا 4 مگاپیکسل کافی است؟

نمونه تصاویر و عکس های گرفته شده با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ گلکسی زد فولد 3 منتشر شد؛ آیا دوربین 4 مگاپیکسلی Galaxy Z Fold 3 کافی است؟

سامسونگ به تازگی از گوشی منعطف جدید خود موسوم به گلکسی زد فولد 3 رونمایی کرد که نخستین محصول تجاری این کمپانی با دوربین سلفی زیرنمایشگر و نمایشگر کاملا یک دست است.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3

دوربین زیرنمایشگر گلکسی Z Fold 3 به خوبی مخفی شده و هنگام کار با گوشی به سختی دیده می‌شود؛ آن هم اگر روی صفحه دنبال آن بگردید. این دوربین تنها زمانی دیده می‌شود که کاربر بخواهد سلفی بگیرد، تماس تصویری برقرار کند، سیستم تشخیص چهره فعال گردد یا هر استفاده دیگری که مربوط به دوربین سلفی باشد. پس بدین ترتیب می‌توان از بابت امنیت و حریم خصوصی نیز آسوده خاطر بود.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3

و اما استفاده از دوربین زیر نمایشگر زمانی لذت بخش است که بتوان با آن تصاویر با کیفیتی ثبت کرد. گرچه این دوربین در نگاه اول شاید ضعیف به نظر برسد، اما در عمل خلاف آن را ثابت کرد. به عبارتی هرچه رقم مگاپیکسل یک دوربین بالاتر باشد صرفا به معنی ثبت تصاویر با کیفیت‌تر نیست، بلکه تعداد پیکسل‌ها تنها یکی از عوامل متعدد تأثیرگذار در کیفیت تصویر می‌باشد و لزوما افزایش تعداد پیکسل‌ها نشانه بهتر بودن دوربین نخواهد بود.

این دوربین پیکسل‌های فیزیکی بزرگی در ابعاد 2 میکرومتری دارد و حتی با وجود اینکه زیر نمایشگر قرار دارد، به اندازه دوربین‌هایی با وضوح بالاتر نور جذب می‌کند که گواهی بر هنرمندی سامسونگ در طراحی آن است.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3

برای مشاهده تصاویر در ابعاد و کیفیت اصلی، بر روی آنها کلیک کنید

آن طور که در نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 دیده می‌شود این گوشی در محیط‌‌های بسته و کم نور نیز همچون محیط باز در زیر نورطبیعی تصاویر فوق العاده با کیفیت و زنده‌ای ثبت می‌کند. این گوشی در حالت بزرگنمایی نیز جزئیات زیادی را مشخص می‌کند که بزرگ‌تر دیده می‌شوند.

البته این نخستین بار نیست که یک سازنده از دوربین با وضوح مگاپیکسلی کمتر در کنار پیکسل‌های بزرگتر بهره می‌برد؛ اچ‌تی‌سی که از پیشگامان دنیای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رفت نیز در سال 2015 گوشی HTC One M9 را معرفی کرد که دوربین سلفی آن یک سنسور 4 مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی در ابعاد 2 میکرومتر داشت و البته مورد استقابل قرار نگرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*