معرفی شیائومی می 11 تی

تاریخ معرفی شیائومی می 11 تی فاش شد

مانند وان پلاس، شیائومی نیز نسخه T پرچمداران خود را در نیمه دوم هر سال میلادی عرضه می‌کند. ظاهرا در آغاز پاییز امسال، باید منتظر معرفی شیائومی می 11 تی – Xiaomi Mi 11T باشیم.

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات فاش شده، تاریخ 1 مهر (23 سپتامبر) برای معرفی شیائومی می 11 تی تعیین شده است. سال گذشته نیز شیائومی می 10 تی در روز سی‌ام سپتامبر معرفی شده بود. منبع خبر، این تاریخ را فیکس شده می‌داند؛ ولی احتمال تغییر برنامه در اثر اتفاقات غیرمنتظره را رد نمی‌کند.

شیائومی می 10 تی

شیائومی می 10 تی

انتظار می‌رود عرضه‌ی جهانی گوشی با معرفی در کشورهایی از قبیل هند، اندونزی و نیجریه دنبال شود. شیائومی می 10 تی نیز وارد بازار همین کشورها شده بود و احتمالا جانشین آن نیز چنین مسیری را خواهد پیمود. البته عرضه در چین با نامی متفاوت هم دور از ذهن نیست.

در برخی گزارش‌ها، صفحه نمایش Mi 11T با نرخ رفرش 120 هرتز توصیف شده؛ این در حالی است که Mi 10T نرخ نوسازی 144 هرتز داشت. البته گفته می‌شود این‌بار پنل گوشی شیائومی از نوع اولد خواهد بود؛ نه ال‌سی‌دی!

برخورداری از تراشه مدیاتک و دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دیگر مشخصات منتسب به شیائومی می 11 تی هستند. باید منتظر یک مدل پرو هم باشیم؛ هرچند که فعلا هیچ اطلاعاتی از آن وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*