بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard به صورت رسمی رونمایی شد + تریلر

سرانجام اکتیویژن با تریلری نفس‌گیر از بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی کرد. خودتان را را برای یک شوتر اول‌شخص خیره‌کننده آماده کنید.

بالاخره پس از شایعات فراوان و گمانه‌زنی‌های مختلف، اکتیویژن از کال آو دیوتی ونگارد رونمایی کرد. جدیدترین قسمت از سری پرطرفدار کال آو دیوتی، باری دیگر وارد فضای جنگ جهانی دوم خواهد شد. درست مانند عنوان Call of Duty WWII که توسط استودیو اسلج‌همر گیمز ساخته شده بود و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی Call of Duty: Vanguard که در تاریخ ۵ نوامبر منتشر می‌شود، جنگ جهانی دوم را در چهار جبهه گسترش داده و داستان پرباری را روایت خواهد کرد.

اکتیویژن و اسلج‌همر گیمز در روز گذشته به صورت رسمی از بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی کردند و نوید یک برداشت متفاوت از جنگ جهانی دوم را دادند. در بخش کمپین تک‌نفره این عنوان، با ۴ افسر درجه‌دار فضای جنگ را تجربه خواهید کرد. آرتور کینگزلی از گردان نهم چتربازی بریتانیا، ستوان پولینا پترووا از لشکر ۱۳۸ تفنگ‌داران شوروی، کاپیتان وید جکسون از اسکادران نیروی دریایی ایالات متحده و ستوان دوم لوکاس ریگز از گردان ۲۰ استرالیا.

بازی Call of Duty Vanguard

دیوید سوانسون به عنوان مدیر نوآوری استودیو اسلج‌همر گیمز در پی نمایش تیزر این عنوان در هفته گذشته، اذعان داشت که این چهار سرباز که در تیزر اولیه به نمایش درآمدند، در واقع بر اساس سربازان واقعی جنگ ساخته شده‌اند. جاش بریج که وظیفه کارگردانی بازی Call of Duty: Vanguard را بر عهده دارد نیز به موارد جالبی اشاره کرد. طبق گفته‌های او، استودیو سازنده بازی با کمک مشاور تاریخی (مارتی مورگان‌) تمام تمرکز خود را به داستان‌های حماسی در مکان‌های مختلف برای ادامه جنگ جهانی دوم اختصاص داده است. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این عنوان موردانتظار را تماشا کنید.

پیش از اینکه توسعه‌دهندگان Sledgehammer وارد جزئیات بازی جدید خود شوند، آرون هالون به عنوان رئیس این استودیو، به شکایت علیه اکتیویژن بلیزارد رسیدگی کرد. این شرکت با اتهامات گسترده‌ای روبه‌روست و تا به امروز، شکایات فراوانی راجع‌به رفتار خصونت‌آمیز با زنان، پرداخت حقوق کم‌تر به آن‌ها و آزار و اذیت‌های جنسی متعدد اکتیویژن بلیزارد صورت گرفته است.

اندی ویلسون، مدیر ارشد اجرایی اسلج‌همر گیمز، رشد چشمگیر این استودیو را از زمان شکل‌گیری در سال ۲۰۰۹ تا به امروز موردبررسی قرار داده است. در حال حاضر با شعب مختلف در تورنتو و اماکن دیگر، بیش از ۴۵۰ نفر در Sledgehammer کار می‌کنند؛ اما این تنها استودیویی نیست که در زمینه ساخت نسخه‌های مختلف کال آو دیوتی فعالیت دارد.

استودیو Raven Software بر روند ادغام بازی Call of Duty: Vanguard با Warzone نظارت می‌کند. Treyarch هم یک بخش زامبی را برای «ونگارد» توسعه می‌دهد که با داستان حالت زامبی «بلک آپس کلد وار» همخوانی خواهد داشت.

بازی Call of Duty Vanguard

اسلج‌همر گیمز در تریلر رونمایی از «کال آو دیوتی: ونگارد» اطلاعات کمی را درباره بخش چندنفره، زامبی و نحوه ادغام Warzone با Vanguard به نمایش گذاشت. در عوض، آن‌ها اکثر تمرکزشان را به کمپین بازی اختصاص داده‌اند. بازیکنان در شمال آفریقا، جبهه‌های شرقی و غربی و اقیانوس آرام، با چهار شخصیت قابل‌بازی به میادین جنگ خواهند رفت. بازی Call of Duty: Vanguard روایت‌گر داستانی است که به گفته تیم سازنده، برگرفته از تاریخ حقیقی و ماجراهای جنگ جهانی دوم خواهد بود.

جاش بریج این کمپین را تحت عنوان «داستان‌های انسانی» که از طریق «لنز معاصر» در تاریخ به تصویر کشیده‌ شده‌اند توصیف کرد. بریج می‌گوید: «ما می‌خواهیم اتفاقات بازی Call of Duty: Vanguard برای مخاطبان امروزی ملموس باشد. یک داستان بزرگ و سینمایی در دوران مدرن کال آو دیوتی که اکثر افراد می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند»

«ونگارد» از نسل جدید موتور گرافیکی بازی‌های قبلی کال آو دیوتی مانند «مدرن وارفر» و WWII استفاده می‌کند و از لحاظ جلوه‌های بصری، ظاهری بسیار باورپذیر و واقعی دارد. با توجه به تریلر به نمایش درآمده، به نظر می‌رسد با یکی از چشمگیرترین نسخه‌های سری Call of Duty در زمینه گرافیکی مواجه خواهیم بود.

جدیدترین قسمت از سری کال آو دیوتی در روز جمعه، به تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برای پی‌سی (از طریق بتل‌نت)، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*