بازی Call of Duty: Vanguard

نگاهی به تمام شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون بازی Call of Duty: Vanguard

نسخه جدید کال آو دیوتی در راه است؛ در این مطلب به سراغ مهم‌ترین شایعات و اطلاعات موجود درباره بازی Call of Duty: Vanguard خواهیم رفت.

اکتیویژن در کنار رسیدگی به سری سری کال آو دیوتی، با پرونده سنگین شکایات اکتیویژن بلیزارد هم دست و پنجه نرم می‌کند. غول خوش‌نام سابق، مدت‌هاست که به سوء رفتار جنسی و آزار و اذیت‌های متعدد متهم شده است. اما اگر از این حواشی بگذریم، باید به بازی Call of Duty: Vanguard اشاره کنیم که در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

از بازی Call of Duty: Vanguard چه می‌دانیم؟

تا این لحظه با توجه به اطلاعاتی که از منابع مختلف استودیو اسلج‌همر گیمز – Sledgehammer Games فاش شده است، از برخی ویژگی‌های نسخه جدید کال آو دیوتی مطلع‌ایم. اما مثل همیشه در کنار اطلاعات اولیه، شایعات هم نقش پررنگی دارند. در ادامه می‌توانید تمام چیزهایی که می‌خواهید راجع‌به بازی Call of Duty: Vanguard بدانید را مطالعه کنید.

آیا Call of Duty: Vanguard عنوان اصلی این نسخه است؟

بازی Call of Duty: Vanguard

اولین چیزی که باید بدانید این است که نسخه جدید سری کال آو دیوتی طبق شایعات مختلف، بازی Call of Duty: Vanguard نام دارد؛ بنابراین ما هم با همین عنوان صدایش می‌زنیم! Modern Warzone که جزو اولین وب‌سایت‌هایی بود که در مورد کال آو دیوتی جدید گزارش داد، مدعی بود که «ونگارد» ممکن است یک اسم رمز یا عنوان موقت باشد. اما خبرگزاری یوروگیمر اذعان داشت که Vanguard به احتمال زیاد عنوان نهایی این نسخه خواهد بود.

زمان و مکان رقم خوردن بازی و داستان آن

بازی Call of Duty: Vanguard

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که بازی Call of Duty: Vanguard در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد؛ محیط و حال و هوایی که برای استودیو اسلج‌همر گیمز آشناست زیرا آن‌ها در سال ۲۰۱۷ بازی :Call of Duty WWII را ساخته بودند. به نظر می‌رسد اکتیویژن پس از تلاش‌های چند ساله‌اش برای تولید نسخه‌های مختلف کال آو دیوتی در آینده‌های دور، قصد دارد به گذشته بازگردد و جنگ‌های مهم تاریخ را به تصویر بکشد.

«بلک آپس کلد وار» به عنوان جدیدترین نسخه از این مجموعه، در سال ۱۹۸۴ دنبال می‌شد. بازی بتل رویال چندنفره Warzone هم با به‌روزرسانی بزرگ Verdansk ’84 به عقب برگشت. اما به نظر می‌رسد که Vanguard قصد دارد زمان را بیشتر به عقب بکشد و به جنگ جهانی دوم بازگردد. طبق گفته‌های VGC، کمپین بازی Call of Duty: Vanguard در منطقه‌های اروپا و اقیانوس آرام در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و طرح کلی آن بر آغاز شکل‌گیری نیروهای ویژه متحدین متمرکز خواهد بود.

بازگشت به موتور گرافیکی IW8

بازی Call of Duty: Vanguard

در گزارش VGC آمده است که «ونگارد» با استفاده از موتور بازی‌سازی IW8 ساخته خواهد شد؛ همان انجینی که پیش از این برای ساخت «مدرن وارفر» و «وارزون» هم مورداستفاده قرار گرفته بود. از لحاظ تئوری، این اتفاق ممکن است اجازه دهد تا هرگونه ادغام احتمالی بین Vanguard و Warzone -چه برای توسعه‌دهندگان و چه بازیکنان- یکپارچه‌تر صورت گیرد. Black Ops Cold War با موتور اصلی استودیو تری‌آرک ساخته شد و هنگام ورود محتوای «بلک آپس» به «وارزون» مشکلات زیادی را به وجود آورد. باید ببینیم موتور گرافیکی IW8 در صورت تایید شدن نهایی، چه تغییراتی را در روند بازی Call of Duty: Vanguard ایجاد خواهد کرد.

بزرگ‌ترین تغییرات هنوز متعلق به Warzone هستند

بازی Call of Duty Warzone

طبق گزارشات VGC، همزمان با انتشار بازی Call of Duty: Vanguard، اکتیویژن قصد دارد «وارزون» را با نقشه جدید جنگ جهانی دوم به‌روزرسانی کند. این سایت مدعی است که به جای نقشه مشابه با «ونگارد» نقشه‌ای کاملاً جدید با مکان‌هایی تازه در این به‌روزرسانی وجود خواهد داشت؛ چیزی مانند نقشه‌ای که در وردانسک 84 وجود دارد. طرفداران دوآتشه و بازیکنان حرفه‌ای «وارزون» خواستار تغییرات اساسی‌تری هستند اما گویا این اتفاق حداقل فعلاً رخ نخواهد داد.

بر طبق این گزارش، نقشه جدید Warzone بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین نقشه‌ای خواهد بود که تا به امروز در این سری مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این نقشه همزمان با عرضه کال آو دیوتی ونگارد منتشر شود. بر اساس این گزارش، نقشه جدید «وارزون» درون منطقه اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم تنظیم شده و به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از Verdansk ’84 فعلی است. همچنین گفته شده که به منظور کمک به بازیکنان برای سهولت و سرعت بیشتر بر روی نقشه، وسایل نقلیه جدیدی اضافه خواهند شد.

سیستم ضد تقلب جدید

بازی Call of Duty Warzone

بازیکنان «وارزون» مدتی از مشکل کدهای تقلب و سایر ویژگی‌های آزاردهنده در این عنوان رنج می‌بردند. با توجه به اندازه و مقیاس Warzone، ریشه‌کردن کردن کلاه‌برداران به طور کامل، تقریباً غیرممکن است. اما برخی‌ها معتقدند که اکتیویژن به اندازه کافی برای از بین بردن مشکلات این بازی پرطرفدار تلاش نمی‌کند. طبق ادعای تام هندرسون، سیستم ضد تقلب جدید برای «وارزون» و «ونگارد» بیش از یک سال است که در دست توسعه قرار دارد و با انتشار بازی Call of Duty: Vanguard اجرا خواهد شد.

طبق یک کلیپ، مشخص شده که اکتیویژن چیترهای Warzone را بن کرده است. طرفداران امیدوارند که اگر این سیستم ضد تقلب جدید واقعی باشد، می‌تواند باعث گسترش بیشتر این عنوان شود.

نسخه‌های اپن بتا و پریمیوم

با به‌روزرسانی و آغاز فصل پنجم کال آو دیوتی، مردم فایل‌هایی را کشف کرده‌اند که نشان می‌دهد نسخه اوپن بتا  بازی Call of Duty: Vanguard پیش از انتشار در دسترس خواهد بود. اکتیویژن هنوز درباره به این موضوع اظاهر نظری نکرده است اما اصلاً بعید نیست چنین اتفاقی به وقوع بپیوندد.

همان تلاش‌های مردم در نهایت منجر به کشف سه نسخه مختلف از «ونگارد» شدند. نسخه استاندارد، نسخه آلتیمیت (شامل دسترسی زودهنگام به نسخه بتا، پاداش‌های بتل پس و XP دوبرابر) و باندل میان‌نسلی که به شما اجازه خواهد داد تا Vanguard را بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس با قیمتی مناسب تجربه کنید.

تاریخ رونمایی رسمی

بازی Call of Duty: Vanguard

اخبار فاش‌شده نشان می‌دهند که کال آو دیوتی ونگارد به صورت رسمی در تاریخ 19 آگوست 2021 (28 مرداد 1400) معرفی خواهد شد. اگر این اخبار به طور قطعی و کامل صحت داشته باشند؟ در کم‌تر از چند روز دیگر می‌توانیم شاهد رونمایی از نسخه جدید Call of Duty باشیم.

واکنش اکتیویژن

اکتیویژن همیشه به لیکرها و اخبار فاش‌شده علاقه دارد و با آن‌ها سرگرم می‌شود. حساب رسمی توییتر کال آو دیوتی در ویدیوی خود با خبرهای فاش‌شده شوخی کرد؛ در حالی که استودیو اسلج‌همر گیمز از گزارشات لیکرها، به عنوان نقل قول استفاده کرده بود. در هر صورت ما انتظار داریم تا اخبار جدید و موثق‌تری را درباره بازی Call of Duty: Vanguard بشنویم و از جزئیات تازه‌ترین نسخه فرنچایز کال آو دیوتی خبردار شویم.

نظر شما درباره جدیدترین نسخه از سری Call of Duty چیست؟ آیا این عنوان می‌تواند موفقیت‌های گذشته را جبران کند و در رقابت با بتلفیلد پیروز میدان باشد یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*