کال آف دیوتی 2021

کال آو دیوتی 2021 برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر می‌شود

طبق شایعات منتشر شده، بازی کال آو دیوتی 2021 علاوه بر کنسول‌های جدید و رایانه‌های شخصی، برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر خواهد شد اما به شکلی متفاوت.

هر روز شایعات تازه‌ای از بازی کال آف دیوتی 2021 شنیده‌ می‌شود و طبق اطلاعات فاش شده اخیر، این بازی دارای دو نسخه کاملا متفاوت خواهد بود.

تام هندرسون (Tom Henderson) که در زمینه انتشار اطلاعات محرمانه از مجموعه‌های کال آو دیوتی و بتلفیلد فعالیت دارد، اخیرا ادعا کرده که نسخه جدید Call of Duty دارای دو نسخه متفاوت خواهد بود. یک نسخه که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و یک نسخه پیشرفته‌تر که برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. هندرسون مشخص نکرده که تفاوت اصلی این دو نسخه دقیقا چه چیزهایی خواهد بود.

کال آف دیوتی 2021

بازگشت به جنگ جهانی دوم با کال آو دیوتی 2021

با اینکه هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی از این نسخه وجود ندارد اما گفته می‌شود که اتفاقات آن در دوران جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. نسخه WW2 که توسط استودیوی اسلج‌همر (Sledgehammer) در سال 2017 عرضه شد نیز در همین دوران جریان داشت و اگر چه از نظر تجاری موفق بود اما نتوانست مورد توجه طرفداران قرار بگیرد. همچنین به گفته منابع مختلف، نام رسمی کال آف دیوتی 2021، ونگارد (Vanguard) خواهد بود که این مسئله هم باید تایید شود.

و اما انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی اتفاق غافل‌گیر کننده‌ای محسوب نمی‌شود زیرا شرکت اکتیویژن (Activision) همواره در تلاش بوده تا پلتفرم‌های این مجموعه را گسترش دهد و به سود بیشتری برسد. با این تفاصیل، می‌توان انتظار داشت که نسخه جدید هم یک عنوان میان نسلی باشد. با این حال، گفته می‌شود که محدودیت‌های سخت‌ افزاری پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای سازندگان دردسرساز شده و شاید به همین دلیل است که دو نسخه متفاوت از بازی وجود خواهد داشت. در سوی دیگر، احتمال می‌رود که این آخرین قسمت از مجموعه باشد که به کنسول‌های نسل هشتمی می‌آید.

به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*