هدست HTC Vive Air

با هدست HTC Vive Air آشنا شوید؛ پیوند واقعیت مجازی و فیتنس!

پیش از معرفی رسمی، به تصاویر و اطلاعاتی از هدست HTC Vive Air دست یافته‌ایم. بر این اساس، اچ تی سی وایو ایر یک هدست VR مبتنی بر فیتنس است.

به تازگی هدست HTC Vive Air برنده جایزه iF Design شد؛ همین کافی بود تا جزئیات و تصاویر رسمی آن حتی پیش از رونمایی، به بیرون درز پیدا کند.

این هدست واقعیت مجازی کاملا به صورت وایرلس کار می‌کند؛ مشابه آنچه که در Oculus Quest و Quest 2 دیده بودیم. اما این‌یکی تخصصی است و مناسب برای اهالی فیتنس!

هدست HTC Vive Air دارای پارچه کشباف است تا هم به خوبی روی سر و صورت قرار بگیرد، هم تهویه بهتری داشته باشد؛ چیزی که موقع ورزش کردن، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دیگر ویژگی مهم این گجت تناسب اندام، امکان جداسازی راحت اجزا و شستشوی آن‌هاست.

در کاتالوگی که با این تصاویر همراه بوده نیز توضیحات مفصلی آمده؛ مثلا اینکه هدست طوری ساخته شده است تا هنگام انجام ورزش‌های سنگین و طولانی مدت، قابل استفاده باشد.

با الهام از کفش‌های ورزشی، بافت آن به گونه‌ای است که اندازه و راحت باشد، به خوبی امکان تنفس را فراهم کند و سریع خشک شود. با همه این‌ها، اچ تی سی وایو ایر چنان وزن کمی دارد که کاربر وجود صفحه نمایش را فراموش می‌کند و در دنیای واقعیت مجازی، غرق می‌شود.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این هدست VR تناسب اندام، مشخص نیست؛ ولی احتمال معرفی رسمی در Vivecon 2021 وجود دارد؛ مراسمی که از تاریخ 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*