گوشی گوگل پیکسل ۵ ای 5G

گوشی گوگل پیکسل ۵ ای 5G با یک چیپست قدیمی شما را ناامید می‌کند!٬

کدنویس‌ها با بررسی قطعه کدهای نسخه پیش‌نمایش اندروید ۱۲ متوجه نام چیپست به کار رفته در گوشی گوگل پیکسل ۵ ای 5G که اسنپدراگون 765G است شده‌اند.

گفته می‌شود گوشی گوگل پیکسل ۵ ای 5G در تاریخ ۲۱ خرداد ماه رونمایی خواهد شد. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد طراحی این گوشی با پیکسل ۴ ای 5G که سال گذشته همراه گوشی پرچمدار پیکسل ۵ معرفی شد، قابل تشخیص نیست. حتی در ابعاد و اندازه نیز این دو گوشی با یکدیگر مشابه هستند. این می‌تواند ناامید کننده باشد، چرا که مشتریان همواره به دنبال طرح‌های جدیدتر و بهتر هستند.

اما زمانی ناامید می‌شوید که به گزارش جدید منتشر شده درباره چیپست زیر قاب این گوشی توجه کنید. گزارشی که اخیراً منتشر شده می‌تواند به نوعی عملکرد گوگل را در ساخت گوشی جدید  پیکسل زیر سوال ببرد. آنطور که شنیده می‌شود، گوشی گوگل پیکسل 5a 5G درست مثل پیکسل 4a 5G و Pixel 5 به چیپست اسنپدراگون 765G شرکت کوالکام مجهز می‌شود. متأسفانه این پردازنده اکنون دیگر برای استفاده در یک گوشی سال ۲۰۲۱ کمی قدیمی شده است؛ به خصوص اینکه اسنپدراگون 780G نیز عرضه شده و حتی در گوشی‌هایی نظیر شیائومی می ۱۱ لایت 5G مورد استفاده هم قرار گرفته است.

بررسی قطعه کدهای سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید ۱۲ برای توسعه‌دهندگان فاش می‌کند که گوشی بعدی سری پیکسل از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ جی قدرت می‌گیرد. در چندین خط کد نام این تراشه و گوشی پیکسل ۵ ای کنار یکدیگر آمده است.

آنچه که هنوز برای ما مشخص نشده این است که آیا گوگل هر دو گوشی پیکسل ۵ ای و ۵ ای 5G را با یکدیگر وارد بازار خواهد کرد یا خیر. زیرا دو گوشی پیکسل ۴ ای و  ۴ ای 5G که سال گذشته عرضه شدند، دو گوشی کاملاً متفاوت از یکدیگر بودند. هنوز اطلاعات ما در مورد این مورد تکمیل نیست. منتظر اخبار بیشتری از گوشی‌های آینده‌ی گوگل باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*