لینکلن نویگیتور 2022

لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت با تکنولوژی‌های متعدد معرفی شد

لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت معرفی شد. فیس لیفت نویگیتور اکنون نسبت به قبل از امکانات و تکنولوژی‌های جدیدی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت آمریکایی لینکلن 4 سال قبل از نسل جدید شاسی بلند غول‌پیکر نویگیتور با تغییرات گسترده پرده برداشت که توانسته بود مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد، اما اکنون با توجه به اینکه رقبای متعددی چون کادیلاک اسکالید و جیپ گرند واگنییر به بازار عرضه شدند، این خودروساز تصمیم گرفت برای ماندن در رقابت فیس لیفت لینکلن نویگیتور 2022 را با طراحی و تکنولوژی‌های جدید معرفی کند.

مشخصات لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت

لینکلن نویگیتور 2022

لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت اکنون از ویژگی‌های طراحی جدید بهره می‌برد؛ برای مثال در نمای جلو آن شاهد تغییر شکل چراغ‌ها هستیم و جلوپنجره نیز به ورودی‌های هواوی پایینی متصل شده و از قبل بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. ضمن اینکه طراحان برای سپر نیز بازنگری‌هایی را در نظر گرفتند. در نمای عقب این خودرو تغییرات بیشتری به چشم می‌خورند؛ چرا که اکنون چراغ‌ها باریک‌تر شده و طراحان آنها را به جای پایین از سمت بالا به یکدیگر متصل کردند.

لینکلن نویگیتور 2022

سیستم نیمه خودران کاملا جدید اکتیوگلاید به عنوان مهم‌ترین به‌روزرسانی از لحاظ تکنولوژی این خودرو محسوب می‌شود. این سیستم از دوربین‌ها و سنسورهای راداری متعددی بهره می‌برد و برای رانندگان امکانی را فراهم می‌کنند تا در بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر از بزرگراه‌های نقشه‌برداری شده آمریکای شمالی بدون نیاز به دخالت دست رانندگی کنند. از آنجایی که در این سیستم دیگر ضرورتی ندارد تا راننده دستان خود را روی غربیلک فرمان قرار دهد، یک دوربین در صفحه آمپر قرار داده شده تا توجه راننده به مسیر روبه‌رو، جهت نگاه چشمان و همچنین موقعیت سر آن را مورد بررسی قرار دهد.

لینکلن نویگیتور 2022

لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت اکنون از یک نمایشگر لمسی بزرگ‌تر ۱۳.۲ اینچی نیز بهره می‌برد که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کاملا جدید SYNC 4 را ارائه خواهد کرد؛ این سیستم ضمن اینکه نسبت به سیستم قبلی دارای دو برابر قدرت محاسباتی بیشتری است بلکه از قابلیت تنظیم بیشتری مجهز بوده و از تکنولوژی تشخیص صدا و همچنین اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم بهره می‌برد.

لینکلن نویگیتور 2022

لینکلن برای این شاسی بلند بزرگ خود به‌روزرسانی از راه دور و آمازون الکسا را نیز ارائه کرده است. رانندگان به کمک الکسا می‌توانند مواردی چون پخش موسیقی، دریافت مسیرها، بررسی ترافیک، پیدا کردن پارکینگ و مدیریت وسایل هوشمند در خانه را انجام دهند. همکاری لینکلن با آمازون در بخش سرگرمی باعث شده تا این خودروساز برای بخش عقب دو نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با Fire TV را در نظر بگیرد که امکان پخش فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی را به همراه دارد. این سیستم برای پخش برنامه‌ها بدون اتصال به اینترنت از یک حافظه داخلی نیز بهره می‌برد.

لینکلن نویگیتور 2022

اپلیکیشن لینکلن نیز برای مالکان این خودرو دو امکان روشن کردن خودرو از راه دور و قفل یا باز کردن درها از داخل خانه را ارائه خواهد داد. از سایر ویژگی‌های کابین این شاسی بلند بزرگ آمریکایی می‌توان به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی و هدآپ دیسپلی بازطراحی شده اشاره کرد. صندلی‌های ردیف دوم نیز اکنون به شکل استاندارد از گرم‌کن و تهویه بهره می‌برند و حتی می‌توان برای آنها ماساژور نیز سفارش داد. ضمن اینکه برای سرنشینان ردیف دوم یک نمایشگر ۵.۸ اینچی جدید ارائه شده و از امکان کنترل تنظیمات صندلی‌ها، سیستم تهویه و سیستم صوتی بهره می‌برد.

لینکلن نویگیتور 2022

لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت از همان موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو قبلی بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی برابر با 440 اسب بخار و گشتاور 690 نیوتن‌متر را به تولید برساند، اما نکته قابل توجه این است که قدرت این پیشرانه نسبت به قبل 10 اسب بخار کاهش یافته است. البته این خودروساز در خصوص این کاهش قدرت جزئیاتی را منتشر نکرده است. همچنین همان گیربکس 10 سرعت اتوماتیک قبلی قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. البته می‌توان برای این خودرو سامانه چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.

لینکلن نویگیتور 2022

لینکلن برای این شاسی بلند خود سیستم تعلیق تطبیقی با تکنولوژی پیش‌بینی جاده را نیز در نظر گرفته است که این سیستم به کمک یک دوربین جلو و ۱۲ سنسور، 500 بار در ثانیه مسیر مقابل را اسکن می‌کند و می‌تواند برای ارائه راحت‌ترین سواری ممکن تعلیق را تا 100 بار در ثانیه تنظیم کند. لینکلن نویگیتور 2022 فیس لیفت از اوایل سال 2022 میلادی در نمایندگی‌های فروش به مشتریان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چقدر خفن و با عظمته.کاش یه وی۸ روش میزاشتن.نکته دیگه چرا از فرمون جدید لینکلن استفاده نکردن خیلی خوشگل و پیشرفته هستش.انتخاب من جیپ گرند واگونیر با پیشرانه همی ۶۴۰۰ سی سی

  2. واقعا بهتر شده ، مخصوصا اون چراغ عقباش که خیلی بی قواره بود الان یه فرم خصی پیدا کرده و بهتر شده

  3. خیلی عالی
    اینو میگن
    Suv

  4. خیلی جذابه…. ولی ای کاش در طراحی عقب ماشین خصوصاً چراغها یه بازنگری میکردن…. فرم چراغهای عقب خیلی قدیمی به نظر میرسه و از جذابیت ماشین کم میکنه

  5. خیلی بهتر شده نسبت به قبل ،

  6. تماشاش واقعا لذت بخش مخصوصا کابین که یه طراحی کلاسیک لاکچری دیگه نایاب شده. البته باید موتور ۸ سیلندرو اضافه کنن به آپشن ها.

  7. ماشین با شکوه و جذاب و شیکیه و خوب به روز رسانی مدرن شده
    رقابت چقد در این بخش داره سنگین میشه ولی فک کنم گرند وگونیر حرف اول رو بزنه