بازی Saints Row

احتمال رونمایی از ریبوت بازی Saints Row در گیمزکام 2021 وجود دارد

استودیو Volition با راه‌اندازی وب‌سایتی جنجالی، احتمال رونمایی از نسخه ریبوت بازی Saints Row را در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ افزایش داده است.

از انتشار آخرین قسمت از سری Saints Row که با عنوان Gat out of Hell شناخته می‌شود، شش سال می‌گذرد. این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و پس از آن، خبری از انتشار نسخه جدید این فرنچایز نبود. اما به نظر می‌رسد در حال حاضر اوضاع جدی‌تر از همیشه است زیرا تمام احتمالات و گمانه‌زنی‌ها، خبر از جدیدترین قسمت بازی Saints Row می‌دهند.

بازی Saints Row

دیپ سیلور و استودیو Volition با راه‌اندازی وب‌سایتی عجیب و مرموز، به یکی از خبرسازترین فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی در این روزها تبدیل شده‌اند. اگر به این وب‌سایت وارد شوید، تصویر دیواری را مشاهده خواهید کرد که عنوان rebooting بر روی آن به صورت گرافیتی کشیده شده است.

چیزی به آغاز رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ نمانده و با توجه به این اتفاق، الان بهترین زمان ممکن است تا نسخه جدید این سری پرطرفدار رونمایی شود. قرار بود سال گذشته راجع‌به آینده بازی Saints Row اخبار خوبی بشنویم اما چنین چیزی به حقیقت نپیوست. آیا تا چند روز دیگر شاهد رونمایی از ریبوت این عنوان خواهیم بود؟ باید منتظر بمانیم.

در سال ۲۰۱۹، کلمنس کوندراتیتز به عنوان مدیرعامل Koch Media اذعان داشت که این شرکت و THQ Nordic، در سال ۲۰۲۰ راجع‌به نسخه جدید Saints Row صحبت خواهند کرد. اما گویا این اتفاق قرار است در گیمزکام امسال رخ دهد.

کوندراتیتز در سال ۲۰۱۹ راجع‌به این عنوان گفت: «Saints Row بسیار به قلب ما نزدیک است، آن را دوست داریم و سال آینده راجع‌به کلیات‌اش صحبت خواهیم کرد. اما فعلاً نمی‌توانیم جزئیات این بازی را فاش کنیم.» در آگوست سال ۲۰۱۹ ساخت نسخه جدید بازی Saints Row تایید شد. به نظر می‌رسد پس از گذشت دو سال، بالاخره زمان رونمایی از ریبوت این بازی فرا رسیده است.

برنامه Opening Night Live رویداد گیمزکام که پیش‌درآمد و آغازی بر این مراسم بزرگ به حساب می‌آید، در روز چهارشنبه سوم شهریور، ساعت ۲۲:۳۰ شروع خواهد شد. گفته می‌شود که نمایش جف کیلی حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید و احتمالاً در آن، از بازی‌های متعددی رونمایی می‌شود. اگر تمام اخبار موجود حقیقت داشته باشند و جریان تصویر منتشرشده در وب‌سایت، نشانی از نسخه ریبوت بازی Saints Row باشد، می‌توانیم در نبود GTA 6 از این اکشن ماجراجویی جهان-باز لذت ببریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*