ماهیندرا XUV700

ماهیندرا XUV700 معرفی شد؛ آشنایی با شاسی بلند جدید هندی‌ها

ماهیندرا XUV700 معرفی شد. شاسی بلند جدید شرکت هندی ماهیندرا جایگزین مدل قدیمی XUV500 خواهد بود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی هندی ماهیندار از شاسی بلند XUV700 رونمایی کرد. این شاسی بلند کامپکت به عنوان جایگزینی برای مدل قدیمی XUV500 روانه بازار خواهد شد و اکنون با برخورداری از لوگوی جدید و طراحی مدرن خود نسبت به قبل جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این خودرو با قیمت 16 هزار و 168 دلار به بازار عرضه می‌شود و باید با خودروهایی چون هیوندای آلکازار، ام جی هکتور پلاس و تاتا سافاری به رقابت بپردازد.

مشخصات ماهیندرا XUV700

ماهیندرا XUV700

ماهیندرا XUV700 به عنوان اولین محصول این خودروساز هندی محسوب می‌شود که روی آن لوگو جدید این شرکت نصب شده است. البته این لوگو جدید به زودی روی تمام خودروهای سواری این شرکت درج خواهد شد. در نمای جلو شاهد چراغ‌های LED به شکل C هستیم که ادغام آنها با جلوپنجره‌ای جدید نمای جذابی را به وجود آورده است.

ماهیندرا XUV700

در پروفیل جانبی نیز خطوط موجی شکل و دستگیره‌های پنهان به چشم می‌خورند. ستون D هم با رنگ مشکی خود و ادغام با یک اسپویلر سقفی کوتاه توانسته نمای شناور سقف را بیش از پیش نمایان کند. ماهیندرا XUV700 بر پایه پلتفرم W601 توسعه پیدا کرده و طول آن به 4695 میلی‌متر، عرض آن به 1890 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1755 میلی‌متر می‌رسد. فاصله بین دو محور این خودرو هم 2750 میلی‌متر اعلام شده است.

ماهیندرا XUV700

در داخل این خودرو 5 یا 7 صندلی جای می‌گیرد و همچنین داشبورد مدرن این خودرو نیز باعث جذابیت کابین شده است. ماهیندرا برای شاسی بلند جدید خود از دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و ۸ اینچی برای پشت آمپر و سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده کرده است. از سایر ویژگی‌های این خودرو نیز می‌توان به فرمان با کنترل‌های مختلف و انتخاب حالت‌های رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم رانندگی جاده، دستیار نور بالا، یک سیستم صوتی سونی ۴۴۵ واتی با ۱۲ اسپیکر اشاره کرد.

ماهیندرا XUV700

ماهیندرا XUV700 از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند برای آن سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. پیشرانه بنزینی 4 سیلندر 2 لیتری این خودرو مجهز به توربوشارژر بوده و می‌تواند قدرتی برابر با 200 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعت دستی یا اتوماتیک نیز نیروی تولیدی را به چرخ‌ها می‌رساند.

ماهیندرا XUV700

پیشرانه‌های توربو دیزل نیز شامل مدل 2.2 لیتری با قدرت 153 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر و مدل 185 اسب بخار و 450 نیوتن‌متر می‌شود. این خودرو از هم‌اکنون در بازار هند قابل سفارش بوده و به‌زودی به بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*