پنل اس ام اس

سورس و سامانه اصلی پنل اس ام اس ippanel کیست؟

برای ارسال پیامک تحت وب باید یک پنل اس ام اس تهیه کنید که این پنل پیامک استفاده های بسیار زیادی داره از جمله ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و گروهی و تکی به مناطق کشوری و یا لیست شماره‌های خودتون و یا استفاده سازمانی و ارسال اطلاعیه ها به مخاطب خاص و یا استفاده تحت وب سرویس مثلا در وبسایت و یا اپلیکیشن و …

در ایران چندین سورس پیامکی برای تهیه پنل اس ام اس عادی و یا نمایندگی وجود دارند. یکی از کامل‌ترین و بهترین سورس های سامانه پیامکی در ایران IPPANEL هست. وقتی گفته میشه آی پی پنل سامانه کاملی است، به این دلیل است که این سامانه دائما آپدیت و به‌روزرسانی می‌شود و هر روز امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود.

اگر به دنبال سورس و مالک پنل اصلی ippanel می‌گردید باید بگوییم بنابر سیاست‌های بازاریابی اتخاذ شده، تصمیم گرفته‌ایم که در معرفی و مالکیت سورس آی پی پنل، ریبرندینگ تمام نمایندگان را رعایت کنیم تا هیچ نام و نشانی از مکث اس ام اس در هیچ صفحه‌ای از IPPANEL.COM ذکر نشود و خود مکث اس ام اس از دامنه دوم خود یعنی IPPANEL.CO برای ورود کاربرانش استفاده کند.

جستجو برای یافتن سامانه و سورس اصلی پنل ippanel

همانطور که گفتیم یکی از سیاست‌های کاری سورس ippanel ، ریبرندینگ بودن نمایندگان است! اما ریبرندینگ یعنی چه؟ فرض کنید قصد گرفتن نمایندگی پنل پیامک را دارید؛ ریبرندینگ یعنی اینکه در پنل‌های ایجاد شده توسط شما (چه کاربری و چه نمایندگی) هیچ نام و نشانی از مکث اس ام اس وجود ندارد نمایندگان می‌توانند خودشان را به عنوان سرشاخه اصلی ipanel معرفی نمایند.

پنل اس ام اس

شما می‌توانید مدعی شوید که ادمین اصلی ippanel هستید و این از لحاظ قانونی و ضوابط ما هیچ اشکال و منعی ندارد. همچنین می‌توانید برند، لوگو، شماره تماس و شماره حساب‌های خودتان را وارد و تنظیم کنید و ورود کاربران و ثبت نام آنلاین را روی دامنه دلخواه خودتان بالا بیاورید.

سرشاخه اصلی پنل ippanel را چگونه شناسایی کنیم؟!

اکنون که مدعی بودن برای مدیر پنل ippanel از لحاظ ضوابط و شرایط ما اشکالی ندارد، قاعدتا بسیاری از نماینده‌ها خودشان را سرشاخه اصلی پنل ippanel معرفی خواهند کرد. پس چگونه می‌توان سرشاخه اصلی را تشخیص داد؟ در بحث نمایندگی پنل پیامک ippanel داشتن کم‌ترین تعرفه تنها ملاک برای تشخیص سامانه اصلی ippanel می‌باشد.

کمترین تعرفه ارسال ؛ تنها ملاک تشخیص سامانه اصلی ippanel

همانطور که گفتیم مهم‌ترین فاکتور رقابتی و قدرت‌نمایی در بحث خدمات پیامک و نمایندگی پیامک، تعرفه پیامک است. هر سامانه‌ای برای نشان دادن برتری خود نسبت به سامانه‌های دیگر سعی می‌کند تا تعرفه ارسال پیامک خود را نسبت به بقیه کمتر کند و این توانایی را داشته باشد که از سایر سامانه‌ها تعرفه ارسال ارزان و باصرفه‌تری دارد. شما نیز در مورد تشخیص سرشاخه اصلی پنل اس ام اس ippanel به همین نکته مراجعه کنید!

مسلم است که از بین ارائه دهندگان سامانه های پیامکی ippanel ، شرکتی سرشاخه است که کمترین تعرفه ارسال پیامک را داشته باشد. با یک بررسی ساده این مستند مشهود است که مکث اس ام اس از سایر ارائه دهندگان خدمات پیامک و نمایندگان، با اختلاف بسیار کمترین تعرفه ارسال پیامک کشور را ارائه می‌کند!

نمایندگی سامانه اصلی پنل ippanel با کمترین تعرفه پیامک

سود و درآمد نمایندگی پنل اس ام اس ippnel در 2 چیز خلاصه می‌شود:

  • درآمد حاصله از فروش پنل (کاربری و نمایندگی)
  • سود حاصل از خرید شارژ های زیر مجموعه

شما زمانی می‌توانید از خرید شارژهای کاربران و نمایندگان زیر مجموعه بیشترین سود را بکنید که خودتان کمترین تعرفه را داشته باشید! همچنین اگر تعرفه ارسال کمی داشته باشید و بتوانید خودتان نیز تعرفه ارسال کم ارائه کنید، قدرت فروش پنل‌تان نیز بالا خواهد بود. بیایید تا حساب و کتابی در این مورد انجام دهیم:

فرض کنید تعرفه پنل اس ام اس خودتان 15 تومان می‌باشد. در این حالت شما باید برای زیر مجموعه خود هر پیامک را بیشتر از 15 تومان تنظیم کنید تا بتوانید سود کنید! از طرفی چون تعرفه 15 تومان نسبتا گران است قدرت فروش پنل شما کم خواهد بود و در خرید شارژهای زیر مجموعه نیز سود کمتری خواهید کرد.

اما اگر فرضا تعرفه شما 9 تومان باشد؛ می‌توانید با تعرفه کم فروش پنل بیشتری داشته باشید و همچنین در پنل‌های فروخته شده از خرید شارژ پیامک نیز سود بیشتری کنید.

چرا نمایندگی پنل پیامک ippanel ؟

شما با گرفتن نمایندگی پنل پیامک علاوه بر فروش پنل و خرید شارژهای کاربران، درآمد و سودهای دیگری نیز خواهید داشت. از جمله اعطای نمایندگی و حتی سود از نماینده‌های آنها! مقاله “ویژگی‌ها و درآمد نمایندگی پنل اس ام اس” مروری بر این موارد می‌باشد که توجیح درآمد نمایندگان پنل اس ام اس در آن به صورت کامل شرح داده شده است.

نمایندگی پنل پیامک ippanel امن‌ترین سامانه پیامکی می‌‌باشد و شما می‌توانید با خیالی آسوده در آی پی پنل فعالیت کرده و کاربر و نماینده جذب کنید. سامانه پیامک ippanel از لحاظ آپدیت بودن، پشتیبانی، تعرفه و امکانات از سایر سامانه ها پیشتاز می‌باشد. همچنین در این سامانه شما می‌توانید چندین خط اختصاصی به صورت رایگان ثبت و استفاده کنید.

برای ثبت نام و خرید پنل پیامک ippanel و مطالعه دقیق‌تر می‌توانید به مقاله “خرید و ثبت نام در سامانه پیامک پنل ippanel” مراجعه کنید.

امکانات سامانه پیامک ippanel

همانطور که در مقدمه مقاله نیز گفته شد، سورس و سامانه اصلی پنل اس ام اس ippanel ، کامل‌ترین سامانه ارسال پیامک نسبت به دیگر سامانه‌ها می‌باشد. در ادامه می‌خواهیم به صورت موردی به برخی از این امکانات اشاره کنیم:

  • کامل‌ترین بانک شماره تلفن با تفکیک اپراتور (ایرانسل و همراه اول)
  • بانک شماره تلفن مشاغل شهرهای مختلف
  • ارسال با تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال بر اساس کدپستی
  • ارسال منطقه‌ای
    ارسال از روی نقشه گوگل
  • ارسال بر اساس دکل BTS
  • ماژول مسابقه پیامکی
  • ماژول نظرسنجی پیامکی
  • ماژول یادآوری تبریکات و اخطاریه به صورت اتوماتیک
  • ارسال کلمات کلیدی هوشمند
  • ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت
  • ارسال از روی فایل تکست و اکسل
  • و…

جمع بندی…

همانطور که گفتیم تنها ملاک تشخیص سامانه اصلی پنل ippanel ، کمترین تعرفه ارسال می‌باشد. مکث اس ام اس در این راستا از سایر نمایندگان پنل پیامک، با اختلاف فاحش کمترین تعرفه ارسال پیامک کشور را ارائه می‌کند! از این رو بهترین پنل اس ام اس علاوه بر بحث پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش، ارائه ارزان‌ترین تعرفه می‌باشد تا هم نمایندگان و هم کاربران پنل اس ام اس با صرفه‌ترین و بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و همچنین برای دریافت کمترین تعرفه پنل نمایندگی به منوی تعرفه نمایندگی سامانه پیامک ippanel و برای دریافت کمترین تعرفه پنل اس ام اس کاربری به منوی امکانات و تعرفه های پنل اس ام اس مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.