دانلود بازی های جدید

دانلود بازی های جدید با ترافیک نیم بها به همراه زیرنویس فارسی

برای یک بازی باز هیچ‌چیز شیرین‌تر از خاطرات کودکی نیست، همان لحظات فارغ از دغدغه و افکار پیچیده که پای یک بازی ویدیویی می‌گذشت. این بازی‌ها انگار دروازه‌ای بودند به سوی جهانی که گاه خنده به لبان ما می‌آورد و گاه ساعت‌ها ما را با مرگ قهرمان بازی در گوشه‌ای به فکر وا‌ می‌داشت.

هیجان هنگام خرید دیسک بازی و نصب آن روی رایانه‌ای که همه زندگی ما بود، هنوز هم مانند رفیق باوفایی با ماست. چند سال پیش که همه‌چیز با سرعت نور در حالت تغییر بود و دنیای فناوری و بازی‌های ویدیویی هر روز ما را با یک خبر جدید میخکوب می‌کرد و البته پدید آمدن نسل تازه‌ای از بازی‌ها و گیمرها، نیاز به یک مرجع دانلود بازی معتبر با داشتن آرشیو کامل و سرعت دانلود بالا بیش از همیشه حس می‌شد. تیم پرتلاش پارسی گیم باهدف ایجاد خاطرات شیرین برای نسل تازه گیمرها و هم‌وطنان عزیز، پا پیش گذاشت و از دل مشکلات و سالها تجربه در عرصه ویدیو گیم، وب‌سایت دانلود بازی پارسی گیم را با بالاترین سرعت دانلود و بهترین پشتیبانی تأسیس کرد و حالا مفتخریم بگوییم برای تمامی نیازهای گیمرها پاسخ بی‌نظیری آماده کرده‌ایم.

وجود مشکلات متنوع و گذاشتن موانع مختلف جلوی راه ما عاشق بازی، باعث نشده تا عقب بنشینیم بلکه با انتشار هر بازی جدید، قدرتمندتر و با عشق و علاقه بیشتری به سمت دانلود بازی قدم برداشته‌ایم. پارسی گیم با تجربه چندین ساله در زمینه‌ی دانلود بازی، به‌خوبی با نیازهای جامعه گیمرهای امروزی آشناست و با بررسی مشکلات مختلف مانند سرعت دانلود پایین، نبود آرشیو مناسب و عدم پشتیبانی رضایت‌بخش، بهترین تجربه کاربری هنگام دانلود بازی را ارائه داده است. بارها پیش آمده به دنبال دانلود بازی فورتنایت بوده‌ایم یا خواسته‌ایم آخرین آپدیت بازی پابجی را دریافت کنیم اما از پس دانلود آن از سرورهای خارجی برنیامده‌ایم؛ تیم پارسی گیم به‌طور شبانه‌روزی در تلاش است تا آخرین آپدیت بازی‌ها را با ترافیک نیم ‌بها در دسترس عاشقان بازی قرار دهد. دیگر لازم نیست حجم زیادی برای دانلود بازی مورد علاقه خود صرف کنید، ما آخرین بازی‌های روز با بالاترین سرعت دانلود و معتبرترین کرک موجود را در پارسی گیم تدارک دیده‌ایم. اما آیا پارسی گیم تنها به دانلود بازی ختم می‌شود؟

دانلود بازی های جدید

بازی های جدید با زیرنویس فارسی

در روزگاری که ناشران بازی توجهی به زبان فارسی نمی‌کنند، تجربه‌ی بازی‌های جدید با دیالوگ‌های پیچیده و داستان‌ مبهم، کار بسیار سختی برای مخاطب فارسی‌زبان است. پارسی گیم تمامی بازی‌های جدید از DaysGone گرفته تا Resident Evil Village را با زیرنویس فارسی که نتیجه‌ی تلاش تیم حرفه‌ای از مترجمان است را به صورت کاملاً رایگان منتشر کرده و می‌توانید از بازی‌های مورد علاقه خود با زبان شیرین فارسی لذت ببرید. پارسی گیم در تلاش است تا زیرنویس فارسی تمامی بازی‌های محبوب را به صورت مداوم منتشر کند و کاری کند تا مخاطب ایرانی از جدیدترین بازی‌ها بدون نیاز به فهم زبان انگلیسی لذت ببرد. تمامی استانداردهای ترجمه‌ی سازمان‌یافته توسط تیم زیرنویس بازی پارسی گیم رعایت می‌شود و می‌توانید بدون دغدغه به تجربه‌ی بهترین بازی‌های روز با زبان فارسی و به‌صورت کاملاً رایگان بپردازید.

پارسی گیم وب‌سایتی برای تمام سلیقه‌ها

در پارسی گیم نه‌تنها می‌توانید آخرین بازی‌ها را با کرک معتبر و در نسخه‌های مختلف با حجم‌های گوناگون دریافت کنید، بلکه از آخرین خبرها و اتفاقات مهمی که در دنیای بازی می‌افتد هم اطلاع پیدا کنید. مجله خبری پارسی گیم هر روز به‌روزترین و جامع‌ترین محتوا را باکیفیت بالا در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. پوشش خبری تنها مزیت وب‌سایت دانلود بازی پارسی گیم نیست، می‌توانید راهنمای قدم‌به‌قدم بازی‌ها را با آخرین کیفیت تماشا کنید، بررسی بازی‌های روز را بخوانید، بهترین مطالب راهنمای خرید تجهیزات گیمینگ را ببینید و در آخر دانلود بازی اندروید را با ترافیک نیم بها و آخرین آپدیت دریافت کنید. همان‌طور که خواندید، تیم پرتلاش پارسی گیم برای تمامی نیازهای شما پاسخ مناسبی تدارک دیده است آن هم جامع و باکیفیت بالا. دیگر روزهایی که باید برای دانلود کرک بازی و ترینر مطمئن ده‌ها وب‌سایت را می‌گشتید تمام‌شده است، پارسی گیم همان مرجع بازی است که همیشه آرزویش را داشتید.

علاوه بر محتوای گوناگون، تیم پشتیبانی ما به‌طور شبانه‌روزی به مشکلاتی که ممکن است پس از نصب بازی پیش بیاید جواب می‌دهد. ممکن است نرم‌افزارهای لازم را روی سیستم خود نصب نکرده باشید یا اینکه بازی به سیستم شما نخورد، ما برای تمامی مشکلات شما راه‌حل‌های کارا داریم. پس دیگر تعلل به خرج ندهید و به پارسی گیم سر بزنید؛ مطمئن باشید با دست‌خالی از وب‌سایت ما خارج نخواهید شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.