نکسوس بعدی به سنسور تشخیص اثر انگشت و پورت USB نوع C مجهز خواهد شد

همانطور که انتظار داشتیم در کنفرانس گوگل I/O امسال خبری از نکسوس بعدی نبود.با این حال یکی از مهندسین ارشد گوگل، آقای Dave Burke اطلاعاتی از وجود سنسور تشخیص اثر انگشت و همچنین پورت USB نوع C در این گوشی خبر داده است.

با توجه به اینکه گوگل تکنولوژی تشخصی اثر انگشت را در نسخه جدید سیسیتم عامل اندروید بومی کرده است گفته شده که نکسوس بعدی گوگل به سنسور تشخصی اثر انگشت مجهز خواهد شد.

مورد دوم نیز به پورت قرار گرفته در این گوشی‌هوشمند مربوط می‌شود، پورتی که این روزها با تکنولوژی‌های بسیار خوبی که دارد در همه‌جا استفاده می‌شود و امروزه تمامی کروم‌بوک‌ها و مک‌بوک‌های جدید به آن مجهز شده‌اند. اینطور که آقای Burke اعلام کرده، نکسوس‌های بعدی به قدری توانمند و لایق هستند تا از پورت‌های USB Type-C در آنها استفاده شود. لازم به ذکر است که این پورت در نمایشگاه CES 2015 امسال معرفی شد و برای آشنایی بیشتر با آن، می‌توانید مقاله‌ی قبلی ما در مورد پورت Type-C را مطالعه نمایید.

بر اساس شنیده های قبلی ، نکسوس جدید در دو نسخه با نمایشگر های ۵.۷ و ۵.۲ اینچی تولید می شود که وظیفه تولید نسخه ۵.۷ اینچی را هواوی به عهده گرفته و همچنین نسخه ۵.۲ اینچی را هم ال جی تولید خواهد کرد.

از مشخصات نسبت داده شده به این گوشی می توان به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن Quad HD یا ۲K و پردازنده  اسنپدراگون ۸۱۰ از کوالکام اشاره کرد.زمان معرفی این گوشی نیز نیمه دوم سال ۲۰۱۵ اعلام شده است.

منبع : pocket-lint

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*