پخش زنده مراسم هیئت ها

کاربران از پخش زنده مراسم هیئت ها در ایام محرم استقبال کردند

اپلیکیشن روبیکا و آیگپ که وظیفه پخش زنده مراسم هیئت ها در ایام محرم را بر عهده داشتند توانستند آمار بیش از 60 میلیون تماشای زنده و غیر زنده را در دهه اول محرم به ثبت برسانند.

در دهه اول محرم مراسم هیات‌های مذهبی در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ برای کاربران پخش شدند که کاربران با ثبت 65 میلیون تماشای زنده و غیر زنده در این پلتفرم‌های دیجیتال از آنها استقبال کردند.

استقبال از پخش زنده مراسم هیئت ها در ایام محرم

بر اساس گزارش منتشر شده، کاربران حدود 60 میلیون بار در سوپر اپلیکیشن روبیکا و 5 میلیون و 900 هزار بار نیز در پیام رسان آیگپ از برنامه هیئت‌ها بازدید کردند. همچنین ویژه برنامه تولیدی همراه اول که با نام مهلا در دهه اول محرم در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ به شکل زنده برای کاربران پخش شد نیز آمار 33 میلیون تماشا را به ثبت رساند که از این تعداد سهم روبیکا 24 میلیون و 350 هزار و سهم آیگپ هم حدود 8 میلیون و 771 هزار تماشا بود.

گفتنی است همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور بستر مورد نیاز برای پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را فراهم کرد و برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم نیز اقداماتی چون اهدای اینترنت و ماسک به هیئت‌های متقاضی را به انجام رسانده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*