اپلیکیشن اوانو

نسخه جدید وب اپلیکیشن اوانو برای کاربران ارائه شد

نسخه جدید وب اپلیکیشن اوانو برای راحتی کاربران در استفاده از این اپلیکیشن ارائه شد. همچنین کاربران سیستم عامل ios با استفاده از این نسخه می‌توانند از خدمات اوانو بهره‌مند شوند.

روابط عمومی اوانو اعلام کرد با هدف راحتی کاربران در استفاده از این اپلیکیشن و دسترسی سریع و آسان به خدمات موجود در ewano تصمیم بر آن شد تا نسخه جدید وب این اپلیکیشن ارائه شود. از این رو کاربران سیستم عامل ios می‌توانند با استفاده از این نسخه از خدمات اوانو بهره‌مند شوند.

استفاده از نسخه جدید وب اپلیکیشن اوانو 

طبق اعلام روابط عمومی اوانو، آن دسته از کاربرانی که نمی‌توانند ewano را روی گوشی خود نصب کنند، می‌توانند از نسخه وب این اپلیکیشن به آدرس Https://pwa.ewano.app استفاده نمایند و از خدمات موجود در این اپلیکیشن بهره‌مند گردند. لازم به ذکر است یکی از دلایل راه‌اندازی نسخه وب اپلیکیشن اوانو آسانی کاربران سیستم عامل ios بوده و به این ترتیب دارندگان این سیستم عامل قادرند از طریق آدرس اعلام شده به آسانی از خدمات اوانو استفاده کنند.

اوانو که محصول نوپای همراه اول محسوب می‌شود در سه محور خدمات «اپراتوری»، «مالی» و «خرید آنلاین» ارائه شده و کاربران قادرند نیازهای خود در این بخش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف سازند. هدایای نقدی آنی و بدون قرعه‌کشی از ویژگی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود که به کاربران پس از هر تراکنش تعلق می‌گیرد؛ برای مثال کاربران اوانو قادرند با هر بار خرید بسته اینترنت تا سقف 50 هزار ریال هدیه نقدی دریافت کنند. همچنین کاربران با پرداخت اولین قبض خود در اوانو 19999 ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

وصول آنی قبوض سیم کارت‌های همراه اول به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود که کاربران بلافاصله پس از پرداخت، قبض تسویه شده خود را مشاهده خواهند کرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به کیف پول یکپارچه اوانو و همراه من اشاره کرد که کاربران قادرند با موجودی کیف پول خود از خدمات هر دو اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*