مانیتور پرتابل دل

مانیتور پرتابل دل C1422H با قیمت ۳۵۰ دلاری از راه رسید

مانیتور پرتابل دل C1422H رونمایی شد. این مانیتور ۱۴ اینچی از پنل IPS LCD بهره می‌برد و شرکت Dell نیز برچسب قیمتی ۳۵۰ دلاری را برایش در نظر گرفته است.

دل در اقدامی غیر منتظره از مانیتور پرتابل ۱۴ اینچی خود رونمایی کرد. البته این روز‌ها پیدا کردن مانیتور‌های ۲۷ اینچی با قیمت مناسب کار چندان سختی نیست و به همین خاطر یک مانیتور ۱۴ اینچی جذابیت زیادی برای کاربران ندارد؛ اما دل در هنگام توسعه این مانیتور گروه خاصی از کاربران را در نظر داشته است.

گاهی اوقات ممکن است به یک نمایشگر دیگر در کنار لپ‌تاپ خود نیاز داشته باشید و دقیقا همینجاست که این مانیتور خاص به کار می‌آید. دل از یک پنل IPS LCD در ساخت این محصول استفاده کرده است. C1422H دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است و از نوعی پایه داخلی برای تنظیم کردن زاویه دید بهره می‌برد.

کاربران می‌توانند مانیتور جدید دل را با استفاده از کابل USB-C به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کنند. این نمایشگر می‌تواند انرژی مورد نیاز خود را از طریق USB-C تامین کند و به همین خاطر نیازی به استفاده از یک منبع انرژی خارجی نیست. کابل USB-C مسئولیت انتقال تصویر را نیز به عهده دارد.

حداکثر روشنایی مانیتور پرتابل دل به ۳۰۰ نیت می‌رسد و وزن آن نیز کمتر از کمتر از ۹۰۰ گرم است. اندازه و وزن این نمایشگر به گونه‌ای است که می‌توانید آن را به راحتی در کیف خود بگذارید و به محل کار یا دانشگاه ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*