پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

برای پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن مجموعه ایکس ویژن سرویس یکی از بهترین مراکزی است که به شما کامل‌ترین خدمات تعمیراتی را ارائه می‌دهد. در صورت بروز مشکل می‌توانید با این گروه تماس بگیرید و پشتیبانی را به خانه خود بیاورید!

تعمیرکاران پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن قطعات و لوازم جانبی تلویزیون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات خراب اقدام کنند. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی انجام شده و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن برای سهولت دسترسی شما به خدمات تعمیراتی، کادر فنی تعمیر را تعمیر تلویزیون به محل اعزام می‌کند. برای استفاده از خدمات این مجموعه در هر کجای تهران و کرج که هستید با 02165821416 تماس بگیرید.

مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن روشن خاموش می‌شود

در این حالت تلویزیون بلافاصله پس از روشن شدن و لوگوی اسمارت ایکس ویژن تلویزیون ثابت می‌ماند و دوباره خاموش می‌شود و باز روشن می‌شود. علت آن خرابی مین برد است که امکان دارد بعضی از آی سی‌های آن تخریب شده باشند. در بیشتر موارد مین برد قابل تعمیر است. گاهی امکان دارد برد پاور یا منبع تغذیه نتواند به خوبی به مین برد برق‌رسانی کند و باعث خراب شدن برد اصلی شود.

تلویزیون ایکس ویژن تصویر ندارد اما صدا دارد

در این حالت تلویزیون روشن است و حتی کانال‌ها را می‌توان عوض کرد، اما چیزی دیده نمی‌شود. یکی از دلایل عمده آن وجود اشکال در بک لایت است. تعمیرکار می‌تواند این کار را به راحتی در منزل انجام بدهد.

علت دوم به خاطر ناسازگاری بک لایت با برد پاور تلویزیون است که در این صورت باید برد پاور سازگار با بک لایت قرار داده شود تا دیگر این اشکال پیش نیاید. برد پاور را پس از بررسی و تشخیص می‌توان تعویض یا تعمیر کرد.

تلویزیون ایکس ویژن خود به خود خاموش می‌شود

در این موارد امکان دارد پاور برد خراب شده باشد که در این صورت به برد اصلی و بک لایت برق رسانی نمی‌کند. خرابی برد پاور بیشتر به خاطر نوسانات برق اتفاق می‌افتد. امکان دارد خازن‌ها هم سوخته باشند یا آی سی‌های پاور آسیب دیده باشند. در این صورت با تعویض خازن‌ها و آی سی‌ها می‌توان اشکال را رفع کرد، اما پاور برد قابل تعمیر است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

یکی از شایع‌ترین دلایل آن امکان دارد نوسانات برق باشد، چنانچه علت آن نوسان برق نباشد، امکان دارد اشکال از خرابی برد اصلی باشد. برد اصلی بهتر است تعویض شود.

در بعضی شرایط منبع تغذیه یا برد پاور هم امکان دارد باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شود. در این حالت باید IC و خازن‌ها تعویض شوند.

صدای تلویزیون ایکس ویژن قطع شده

در این حالت ابتدا باید یک بار تلویزیون را از برق بکشید. سپس دکمه پاور زیر ال ای دی را به مدت ده ثانیه نگه دارید. حالا یک دقیقه صبر کنید و تلویزیون را به برق وصل کنید. پس از آن تلویزیون را روشن کنید.

در صورتی که اسپیکرها اشکالی ندارند و باز هم تلویزیون صدا ندارد احتمالا اشکال از بلندگوهای داخلی است. احتمال دارد Audio IC تلویزیون سوخته باشد. باید این آی سی را تعویض کرد. احتمال دوم این است که مین برد خراب شده باشد. در این حالت باید مین برد را تعویض کنید یا در صورتی که قابل تعمیر شدن هست تعمیرش کنید.

رنگ صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن به هم ریخته است

پخش شدگی رنگ یا حذف شدن یکی از رنگ‌های اصلی در تصویر یا ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی امکان دارد به خاطر خرابی بردهای اصلی، منبع تغذیه یا بک لایت باشد. با تعمیر یا تعویض قطعات پس از بررسی‌های لازم می‌توان اشکال را حل کرد. این اشکال در بسیاری از مدل‌های ایکس ویژن وجود دارد.

تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی‌شود

در این حالت چراغ پاور روشن است ولی تصویری وجود ندارد. به عبارت دیگر تلویزیون اصلا از حالت استندبای خارج نمی‌شود. این اشکال معمولا به خاطر خرابی در برد اصلی است. در بعضی موارد می‌توان برد اصلی را در صورت عدم آسیب جدی تعمیر کرد ولی در بیشتر مواقع بهتر است تعویض شود.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

نمی‌توان بدون تشخیص اشکالی که برای تلویزیون به وجود آمده است، هزینه تعمیر آن را تخمین زد؛ طوری که ابتدا باید پروسه عیب یابی تلویزیون انجام شود تا مشخص شود که دقیقا چه اشکالی برای این تلویزیون ایجاد شده است.

در پروسه عیب یابی تلویزیون علاوه بر مشخص شدن منشا اشکال تلویزیون، مشخص می‌شود که امکان تعمیر قطعه معیوب شده وجود دارد یا باید آن را تعویض کرد. در صورتی که شما هم از تلویزیون ایکس ویژن استفاده می‌کنید که با اشکالی مواجه شده است و می‌خواهید هزینه دقیق تعمیر آن را بدانید؛ تنها کافیست که با پشتیبانی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

تعمیرکاران این پشتیبانی پس از عیب یابی این تلویزیون اشکال اصلی آن را پیدا کرده و هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را تخمین زده و به شما اطلاع می‌دهند تا پروسه تعمیر آن را آغاز کنند.

ضمانت نامه معتبر پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

ضمانت پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن نشان از کیفیت تعمیر دارد. مدت زمان این ضمانت با توجه به تعمیر انجام شده مشخص می‌شود. در مدت ضمانت نامه، در صورت تکرار اشکال می‌توانید دوباره با این پشتیبانی تماس بگیرید تا تعمیرکاران پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن بدون دریافت هزینه، اشکال به وجود آمده را رفع کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*