آپدیت جدید وان پلاس نورد

آپدیت جدید وان پلاس نورد با Bitmoji و امکانات دیگر از راه رسید

اخیرا Bitmoji به وان پلاس 8 و 8 پلاس اضافه شد. آپدیت جدید وان پلاس نورد – OnePlus Nord همین ویژگی و امکانات تازه‌ی دیگری را به صفحه نمایش این گوشی نیز می‌آورد.

نخستین بار، آواتارهای بیتموجی-مانند در اپلیکیشن Snapchat طرفدار پیدا کردند. پس از آن، کمپانی‌ها و اپ‌های دیگر هم به استفاده از این ایموجی‌های شخصی روی آوردند. حالا کاربران وان پلاس نورد با تازه‌ترین آپدیت دریافتی، می‌توانند از Bitmoji بهره‌مند شوند.

البته این تنها ویژگی جدید در OxygenOS 11.1.5.5 نیست؛ اما شاید مهم‌ترین آن‌ها باشد. وصله امنیتی ماه اوت و چند قابلیت دیگر برای صفحه نمایش وان پلاس نورد، در این بسته به‌روزرسانی گنجانده شده‌اند.

آپدیت جدید وان پلاس نورد

  • System: ارتقای وصله امنیتی اندروید به ماه اوت 2021، افزایش پایداری سیستم
  • Ambient Display: اضافه شدن قابلیت اسکرین‌شات به صفحه نمایش همیشه روشن (AOD)، اضافه شدن Bitmoji AOD در همکاری با اسنپ‌چت

به لطف پشتیبانی از Bitmoji، آواتارهای نمایش یافته روی صفحه نمایش بر اساس فعالیت روزانه کاربر و اتفاقات پیرامونی، آپدیت می‌شوند. برای استفاده از بیتموجی کافی است به مسیر Settings / Customization / Clock مراجعه و آن را فعال کنید.

توجه داشته باشید که توصیه وان پلاس به کاربران برای نصب این آپدیت خاص، داشتن دست‌کم 30 درصد شارژ باتری و 3 گیگابایت فضای خالی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*