باتری وان پلاس نورد 2

باتری وان پلاس نورد 2 5G منفجر شد + بیانیه وان پلاس

وان پلاس چندی پیش از نورد 2 رونمایی کرد و حالا شاهد منفجر شدن باتری وان پلاس نورد 2 – OnePlus Nord 2 هستیم. وان پلاس در این خصوص توضیحاتی را ارائه داده است.

همسر فردی به نام Ankur Sharma اخیرا گوشی وان پلاس نورد 2 5G را خریداری کرده بود. هنوز یک هفته از خرید گوشی نمی‌گذشت که وی تصمیم گرفت کمی دوچرخه سواری کند و گوشی را نیز در کیف همراهش قرار داده و با خود ببرد. خانم شارما در حال پدال زدن بود که متوجه یک صدای خیلی بلند شد. باتری وان پلاس نورد 2 منفجر شده بود.

باتری وان پلاس نورد 2

انفجار باتری سبب شد که خانم Sharma از دوچرخه به زمین بیفتد و از لحاظ فیزیکی آسیب ببینید. این اتفاق همچنین باعث آسیب روحی به ایشان شده است. تصاویری که پس از این اتفاق از گوشی منتشر شده، نشان می‌دهد که نورد 2 به شدت آسیب دیده است. Ankur و همسرش تصمیم گرفتند که در این رابطه پستی را در توییتر منتشر کنند که طبیعتا با واکنش وان پلاس مواجه شد.

شرکت تولید کننده گوشی نوشت:

سلام Ankur. ما از شنیدن اتفاقی که برای شما رخ داده شوکه شده‌ایم. ما حقیقتا نگران هستیم و می‌خواهیم جبران کنیم. از شما خواهش می‌کنیم که از طریق یک پیام خصوصی با ما تماس بگیرید تا بتوانیم مشکل پیش آمده را جبران کرده و شرایط را برایتان تغییر دهیم.

احتمالا هر دو طرف به توافق رسیده‌اند، زیرا تصاویر وان پلاس نورد 2 سوخته از توییت‌های شارما پاک شده است. وان پلاس تحقیق پیرامون این موضوع را شروع کرده است و تا جایی که ما می‌دانیم این مشکل در تنها یک گوشی رخ داده است و لازم نیست به خاطر باتری وان پلاس نورد 2 خریداری شده خود نگران باشید.

باتری وان پلاس نورد 2

وان پلاس همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد:

اولویت اول ما سلامتی و امنیت کاربرانمان است. ما پس از اینکه از ماجرا خبردار شدیم، به سرعت با کاربر مربوطه تماس گرفتیم و تحقیقات کاملی را شروع کردیم. در نهایت مشخص شد که حادثه پیش آمده به دلیل عوامل بیرونی بوده است و ارتباطی با پروسه ساخت محصول یا خود محصول ندارد. هرچند که ما ارتباط نزدیک خود با این کاربر را حفظ خواهیم کرد و همچنان از آنها پشتیبانی می‌کنیم تا هم نگرانی‌هایشان برطرف شود و هم از سلامتی ایشان اطمینان حاصل کنیم.

ما تمایل داریم که بار دیگر به کاربرانمان اطمینان دهیم که محصولات ما پس از گذراندن موقث تست‌های کیفیت و ایمنی کامل از جمله سطوح مختلف فشار عرضه می‌شوند تا مطمئن شویم که از بالاترین استاندارد ممکن برخوردار هستند و استفاده از آنها خطری ندارد.

نظر شما درباره انفجار باتری وان پلاس نورد 2 چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*