دورمی

آی گپ سرویس جدید دورمی را راه‌اندازی کرد

آی گپ سرویس جدید دورمی را به عنوان یک سرویس برگزاری کنفرانس‌های مجازی و کلاس‌های آنلاین راه‌اندازی کرد که بدون نصب اپلیکیشن می‌توان از خدمات آن بهره‌مند شد.

امروزه وب کنفرانس‌ها به عنوان یکی از نیازهای جدید در عصر تکنولوژی محسوب می‌شوند که به کمک آنها می‌توان بدون حضور فیزیکی در جلسات به برگزاری کلاس‌های آموزشی پرداخت یا به واسطه آنها می‌توان با سایر اعضای خانواده در نقاط مختلف جهان ارتباط برقرار کرد. در شرایطی که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از کلاس‌های آموزشی به شکل آنلاین برگزار شوند، سرویس جدید دورمی می‌تواند به نیاز بسیاری از کاربران پاسخ دهد. با این سرویس جدید بدون نیاز به هیچ نوع زیرساخت و امکانات ویژه می‌توان کلاس‌های آنلاین را با بهترین کیفیت برگزار کرد.

آشنایی با سرویس جدید دورمی آی گپ

سرویس جدید دورمی به عنوان یک سرویس برگزاری کنفرانس‌های مجازی و کلاس‌های آنلاین محسوب می‌شود که بدون نصب اپلیکیشن هم می‌توان از خدمات آن بر بستر وب بهره‌مند شد. برگزاری جلسه‌های اداری به شکل آنلاین باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و به کمک سرویس دورمی می‌توان بدون نصب هیچ نوع اپلیکیشن خارجی و بدون استفاده از پلتفرم‌های پیچیده جلسه های آنلاین را برگزار کرد. همچنین در شرایط کرونایی با دورمی می‌توانید با دوستان و آشنایان خود در هر نقطه از این سیاره ارتباط تصویری برقرار کنید.

علاقه‌مندان با مراجعه به لینک https://duremi.ir می‌توانند از خدمات این سرویس بهره‌مند شوند. البته افراد باید نام جلسه یا کنفرانس خود را برای مخاطبان مورد نظر ارسال کنند تا امکان استفاده از قابلیت‌های وب کنفرانس دورمی برای آنها فراهم شود. گفتنی است در زمان درخواست مرورگر برای اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین باید روی گزینه allow کلیک نمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*