فیلم Spider-Man: No Way Home

اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید

بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد. خودتان را برای مرد عنکبوتی و ماجراهای جذاب‌ و هیجان‌انگیزش آماده کنید.

سرانجام انتظارات به پایان رسید و حالا وقت آن است که ببینیم سفر جدید پیتر پارکر به کجا می‌انجامد. فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شود. محصول مشترک کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز که قرار است توسط سونی پیکچرز منتشر شود، دنباله دو قسمت قبلی با عناوین «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» خواهد بود. بالاخره نخستین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home به انتشار درآمد و طرفداران را شگفت‌زده کرد. در ادامه می‌توانید تریلر نفس‌گیر این فیلم را تماشا کنید.

جدیدترین قسمت از سری محبوب اسپایدرمن در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ ‌(۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. این تریلر ماجراهای پیتر پارکر را در ادامه فیلم قبلی دنبال می‌کند. اکنون تمام جهان از هویت پارکر باخبر است و این اتفاق، طبیعتاً بر روی اطرافیان‌اش نیز تاثیر می‌گذارد؛ اینجاست که دکتر استرنج وارد ماجرا می‌شود. پیتر پارکر از استرنج می‌خواهد تا کاری کند که دنیا به طور کلی مرد عنکبوتی بودن او را از یاد ببرد. به همین دلیل، مبحث ایجاد جهان‌های چندگانه و موازی شکل می‌گیرد و باعث می‌شود تا شاهد ملاقات تعدادی از آنتاگونیست‌ها و دشمنان قدیمی پارکر باشیم.

در فیلم Spider-Man: No Way Home، تام هالند در نقش پیتر پارکر، زندیا در نقش ام‌جی، جیکوب باتالون به عنوان ند لیدز و بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج بازی می‌کنند. از بازیگران و شخصیت‌های جهان چندگانه می‌توانیم به اوتو اکتاویوس (دکتر اختاپوس) با بازی آلفرد مولینا و الکترو با نقش‌آفرینی جیمی فاکس اشاره کنیم. جان واتس هم مانند دو فیلم قبلی، کارگردانی این عنوان را بر عهده دارد و کوین فایگی به همراه ایمی پاسکال، تهیه‌کنندگان اصلی قسمت جدید اسپایدرمن هستند.

فیلم Spider-Man: No Way Home یکی از سه فیلم جهان سینمایی مارول است که در اواخر سال جاری میلادی اکران می‌شود. فیلم بعدی که به سینماها می‌آید، «شانگ‌-چی و افسانه ده حلقه» است که در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) هم شاهد اکران فیلم جدید کلویی ژائو یعنی «جاودانگان» خواهیم بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم آثار مارول در گیشه و در نزد منتقدان چه عملکردی را نشان می‌دهند. اما با توجه به تریلر جذاب «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» می‌توانیم خودمان را برای یک فیلم سرگرم‌کننده و نفس‌گیر آماده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*