پتنت های سامسونگ

تعداد پتنت های سامسونگ در سال جاری میلادی به ۷۰۰۰ عدد رسیده است!

هنوز چند ماه از سال جاری میلادی باقی مانده است؛ اما تعداد پتنت های سامسونگ الکترونیکس به عدد ۷۰۰۰ رسیده است که نشان از رویکرد نوآورانه این شرکت دارد.

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ در عرضه فناوری است و چندین دهه است که بازار های مختلف جهانی را تحت سلطه خود درآورده است. با توجه به چنین حضور قدرتمندی، کاملا طبیعی است که این شرکت توانسته باشد هزاران پتنت را ثبت کند و هر روز نیز به تعداد آنها بیفزاید.

تعداد پتنت های سامسونگ رو به افزایش است

سال گذشته سامسونگ دومین شرکت از لحاظ تعداد Patent ثبت شده در حوزه خانه هوشمند بود. شرکت کره‌ای در شبکه 5G نیز صدها پتنت را به نام خود ثبت کرده است. این در حالی است که بسیاری از افراد 5G را گام مهم بعدی در دنیای تکنولوژی می‌دانند.

اخیرا نیز گزارشی منتشر شده است که بر اساس آن شرکت کره‌ای توانسته است در سال جاری میلادی تعداد ۷۰۰۰ پتنت را در بخش‌های مختلف ثبت کند. البته هنوز چندین ماه تا پایان سال باقی مانده است و بدون شک تعداد پتنت های سامسونگ بسیار بیشتر خواهد شد.

در این گزارش همچنین عنوان شده است که غول کره‌ای با دارا بودن ۸۰۶۳۳ پتنت در آمریکا بخش بزرگی از پتنت‌های ثبت شده در این کشور را به خود اختصاص داده است. این شرکت در کره جنوبی نیز ۴۴۲۷۱ پتنت را به ثبت رسانیده است. این میزان در اروپا برابر با ۳۹۲۸۸ پتنت است و در چین و ژاپن به ترتیب به ۱۸۸۷۹ و ۹۵۸۴ عدد می‌رسد. مجموع پتنت‌های ثبت شده در سایر مناطق نیز برابر با ۱۳۱۶۱ عدد است.

روی هم رفته سامسونگ دارای بیش از ۲۰۰ هزار پتنت در سطح جهانی است که از فناوری‌های مربوط به نیمه‌هادی ها و ارتباطات گرفته تا گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند را پوشش می‌دهند. البته سامسونگ بیشترین هزینه را در میان تمامی شرکت‌های جهان برای بخش تحقیق و توسعه خود می‌کند و به همین خاطر همیشه شاهد ثبت پتنت های جدید و توسعه فناوری‌های نواورانه توسط این شرکت هستیم.