مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

معرفی مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU: حرفه‌ای و با دوام

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU گجت جدیدی بوده که می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران حرفه‌ای باشد و با تجهیزات محافظتی خاصی عرضه می‌شود.

ND-4230NU یکی از مودم‌های جدید نتربیت بوده که به جز انتشار اینترنت در محیط، می‌تواند کارهای دیگری هم انجام دهد. این مودم وایرلس طراحی شده اما در صورت تمایل می‌توانید از آن با کابل اترنت استفاده کنید. ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از اینترنت پرسرعت +ADSL 2، روتر وایرلس، سوییچ 4 پورت و مدیا سرور از جمله مواردی هستند که ارزش خرید این مودم را بالا می‌برند. در ادامه نگاهی به عملکرد مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU در زمینه‌های مختلف خواهیم داشت تا ببینیم چگونه می‌تواند در برابر رقیبان سرسختش قد علم کند. با گجت نیوز همراه باشید.

اینترنت پرسرعت

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

4230NU با پشتیبانی از استاندارد وایرلس 802.11n می‌تواند اینترنت را تا سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در اختیار شما قرار بدهد. بهتر است بدانید در حال حاضر در کشورمان هیچ اپراتوری توانایی عرضه اینترنت با چنین سرعتی را ندارد، بنابراین قطعا این مودم با سرعت‌های کمتر ارائه‌دهندگان اینترنت در کشور سازگاری بی‌نظیری خواهد داشت؛ حتی اگر در چند سال آینده این روال تغییر کند و سرعت‌های بالاتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

این سرعت بالا در انتقال داده سبب می‌شود تا وب‌گردی به یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین کارها تبدیل شود. همچنین اجرای بازی‌های آنلاین، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانلود فایل‌های مختلف با سرعت بسیار بالایی انجام شوند و بدون هرگونه معطلی می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

گاهی اوقات آنتن‌دهی وای فای در برخی نقاط خانه کم بوده که به کاهش سرعت اینترنت ختم می‌شود. این موضوع به دلیل اتساع امواج با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی بوده و مودم قدرت لازم برای رساندن امواج را ندارد. اما مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU از دو آنتن با توان 5dBi برای انتشار امواج اینترنت در فضا برخوردار شده که می‌تواند تمامی نقاط خانه یا محیط کار را تحت پوشش قرار دهد.

بدین ترتیب دیگر نگران کیفیت اینترنت در اتاق یا سالن ساختمان نخواهید بود و می‌توانید همه‌جا از اینترنت با کیفیت لذت ببرید. همچنین به کمک تکنولوژی MIMO و آنالیز بازخورد سیگنال‌ها از نقاط کور، عملکرد شبکه بی‌سیم بهبود پیدا می‌کند. این تنها مزیت فناوری MIMO نبوده و افزایش سرعت انتقال و پایداری آن و همچنین پوشش بهتر شبکه از دیگر نقاط قوت بهره‌گیری از این فناوری برشمرده می‌شوند.

ویژگی USB Sharing

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

معمولا برای به اشتراک گذاشتن یک فایل بایستی آن را ابتدا در یکی از شبکه‌های ابری بارگذاری کنید و سپس به سایرین بگویید تا اطلاعات را دانلود کنند. اما راه جدیدتر برای این کار استفاده از ویژگی USB Sharing‌ است تا با راحتی و سرعت بسیار بیشتری این کار صورت بگیرد. مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU به لطف درگاه USB 2.0 خود می‌تواند اطلاعات درون فلش مموری‌تان را در فضای ابری مودم به اشتراک بگذارد و بدین ترتیب تمامی کسانی که به مودم متصل شوند می‌توانند به این شبکه و اطلاعاتش دسترسی داشته باشند، آن هم بدون مصرف اینترنت.

با استفاده از سیستم مدیا سرور 4230NU این امکان را به شما می دهد که از طریق اتصال حافظه ذخیره سازی مانند فلش و یا هارد اکسترنال به پورت USB بتوانید فیلم ها، تصاویر و فایل های صوتی خود را به صورت وایرلس و در چند دستگاه حتی به صورت همزمان مشاهده نمایید.

محافظت در برابر صاعقه

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

رخ دادن بیشتر اتفاقات و بلایای طبیعی از کنترل انسان خارج هستند و شاید بتوانیم بگوییم صاعقه یا نوسان برق از جمله موارد غیر اجتناب این اتفاقات برشمرده می‌شوند. به همین دلیل نتربیت محصولش را به گونه‌ای طراحی کرده که بتواند در برابر افزایش ناگهانی شدت جریان ناشی از صاعقه از خود مقاومت نشان بدهد. هنگام صاعقه، شدت جریان تا 6000 ولت افزایش پیدا می‌کند که ممکن است سبب آتش‌سوزی یا انفجار وسایل الکترونیکی شود و نتربیت با تعبیه چنین ویژگی محافظتی، ایمنی این مودم را تا حدود بسیار زیادی ارتقا بخشیده است. این موضوع مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای مناطقی که در آن‌ها بارندگی یا خطر صاعقه بالاست تبدیل می‌کند و می‌توانید با خیال راحت از اینترنت استفاده کنید.

سوییچ 4 پورت

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

لوازم کامپیوتری زیادی وجود دارند که امکان اتصال به مودم و اینترنت را داشته باشند. برای نمونه برخی پرینترها می‌توانند با اتصال به شبکه اینترنت به صورت وایرلس دستور پرینت اسناد شما را دریافت کنند. همچنین اگر بخواهید با استفاده از کابل LAN از اینترنت مودم استفاده کنید، به دلیل پشتیبانی 4230NU از 4 پورت اترنت می‌توانید به راحتی از مودم اینترنت دریافت کنید، آن هم بدون ایجاد هرگونه مزاحمت برای سایر دیوایس‌ها.

جمع‌بندی

مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU

پس از بررسی اجمالی مودم روتر نتربیت مدل ND-4230NU به این نتیجه دست یافتیم که این محصول می‌تواند یک همدم برای یک خوره اینترنت و تکنولوژی باشد. سرعت بالای اینترنت، 4 پورت اترنت، ویژگی USB Sharing، مقاومت در برابر افزایش جریان برق تا 6000 ولت به واسطه صاعقه و دو آنتن قدرتمند همه و همه جمع شده‌اند تا این مودم را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار تبدیل کنند. قیمت رقابتی و گارانتی 36 ماهه شرکت آونگ (یکسال اول تعویض) از جمله نقاط قوت دیگر این محصول به حساب می‌آیند که مهلت عرض اندام را از مودم‌های دیگر بازار سلب می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*