فیلم ماتریکس ۴

عنوان رسمی فیلم ماتریکس ۴ مشخص شد؛ بازگشت مجدد نئو و ترینیتی

کمپانی برادران وارنر در جریان رویداد CinemaCon به صورت رسمی از عنوان اصلی فیلم ماتریکس ۴ پرده برداشت و طرفداران را به وجد آورد.

پس از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی‌های مختلف، بالاخره عنوان فیلم ماتریکس ۴ مشخص شد. Resurrections (رستاخیزها) عنوان اصلی این فیلم موردانتظار خواهد بود که با نام کامل The Matrix Resurrections شناخته می‌شود. کیانو ریوز و کری-ان ماس پس از مرگ در پایان سه‌گانه اصلی، قرار است باری دیگر نقش نئو و ترینیتی را بازی کنند.

هنوز چیزی از جزئیات داستانی و بازگشت ناگهانی این دو نمی‌دانیم اما با توجه به عنوان Resurrections، به نظر می‌رسد این فیلم بر روی ظهور مجدد آن‌ها متمرکز خواهد بود. لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی قسمت چهارم ماتریکس را بر عهده دارد اما او این‌بار تنها خواهد بود. سه‌گانه اصلی توسط لانا و خواهرش لیلی واچوفسکی کارگردانی شده بود اما لیلی در پروسه ساخت فیلم ماتریکس ۴ حضور نخواهد داشت.

جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوب بازمی‌گردد و به همراه ریوز، ماس و چهره‌های جدید و تازه‌وارد دیگر، به عنوان بازیگران اصلی فیلم ماتریکس ۴ ‌شناخته می‌شوند. نیل پاتریک هریس، یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا و کریستینا ریچی، همگی قرار است در این فیلم حضور داشته باشند. علی‌رغم اینکه خیلی‌ها دو قسمت آخر ماتریکس را نسبت به فیلم اصلی ضعیف‌تر می‌دانند، اما انتظارات برای تماشای قسمت چهارم به شدت بالاست.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، عنوان «رستاخیزها» به بازگشت نئو و ترینیتی به فضای ماتریکس اصلی اشاره دارد و حتی می‌تواند از این هم فراتر برود. تریلر به نمایش درآمده از فیلم ماتریکس ۴ در CinemaCon، این دو را دوباره در فضای شبیه‌سازی‌شده نشان می‌داد. اما به نظر می‌رسد این امکان وجود دارد که آن‌ها بار دیگر به مبارزه با دشمنان در دنیای واقعی بپیوندند.

علاوه‌بر موارد مذکور، «رستاخیزها» می‌تواند بازگشت مجدد مأمورین یا Agents را هم به تصویر بکشد. نئو در گذشته آن‌ها را شکست داده است اما تریلر منتشرشده، این افراد را با قوای کامل نشان می‌داد. متاسفانه در این فیلم خبری از هوگو ویوینگ نخواهد بود و هنوز مشخص نیست کدام‌یک از بازیگران جدید، نقش رهبر و لیدر Agents را بازی می‌کند؛ اما به احتمال زیاد آن‌ها هم زنده خواهند شد.

فیلم موردانتظار The Matrix Resurrections در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) به طور همزمان در سالن‌های سینما و سرویس HBO Max اکران خواهد شد. از همین حالا خودتان را برای یک فیلم اکشن‌ علمی-تخیلی طوفانی و نفس‌گیر آماده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*