هیات مذهبی

بیش از هزار هیات مذهبی از همراه اول تقدیر کردند

بیش از هزار هیات مذهبی که در دهه اول محرم امسال از خدمات همراه اول استفاده کردند با فرستادن نامه‌ای از طریق پنل خدمات موسسه عقیق از این اپراتور تلفن همراه تقدیر کردند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد در دهه اول محرم امسال، هیات‌های مذهبی زیادی از خدمات همراه اول استفاده کردند و به همین دلیل روز گذشته بیش از هزار هیات مذهبی با ارسال نامه‌ای از خدمات این اپراتور تلفن همراه تقدیر و تشکر کردند. در بخشی از این نامه که خطاب به دکتر اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت همراه اول نوشته شده آمده است:

محرم امسال که برای دومین سال متوالی، هیات‌ها با محدودیت‌های کرونایی روبه‌رو بودند، خدمات همراه به مجالس سیدالشهدا علیه‌السلام که از طریق پنل خدمات عقیق تخصیص داده شد، قابل تحسین و تقدیر بود. فراهم آوردن زیرساخت‌های پخش زنده هیات‌ها بر بستر تلفن همراه، توزیع ماسک در مجالس و اهدای اینترنت رایگان کمک شایانی به مدیران هیات‌های مذهبی کرد.

پخش زنده هیات‌های مذهبی سراسر کشور در پلتفرم‌های روبیکا و آی گپ با حمایت همراه اول در دهه اول محرم امسال با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شد و این مراسم‌ها رکورد بیش از ۶۰ میلیون مشاهده را ثبت کردند. علاوه بر این، بیش از ۲ میلیون ماسک بهداشتی و بیش از ۲ هزار گیگابایت اینترنت رایگان توسط همراه اول به این هیات‌ها تخصیص داده شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*