لپ تاپ میت بوک B

هواوی از سری لپ تاپ میت بوک B به همراه ریزتراشه TPM 2.0 رونمایی کرد

سری لپ تاپ میت بوک B هواوی در چین معرفی شدند. سری MateBook B به نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل، نمایشگر‌های با کیفیت و ریزتراشه TPM 2.0 مجهز شده‌اند.

هواوی از سری لپ تاپ‌های میت بوک B در چین رونمایی کرد. میت بوک B3، میت بوک B5 و میت بوک B7 سری جدید لپ تاپ‌های کمپانی چینی را تشکیل می‌دهند. این لپ تاپ‌ها مناسب کاربران تجاری هستند و به ماژول امنیتی TMP 2.0 مجهز شده‌اند.

سری لپ تاپ میت بوک B هواوی

بیایید ابتدا در مورد میت بوک B7 صحبت کنیم. این لپ‌ تاپ به نمایشگر ۱۳.۹ اینچی با نسبت تصویر ۳ به ۲ و نسبت صفحه به بدنه ۹۱ درصدی ارائه شده است. همچنین نمایشگر دارای رزولوشن 3K است و ۱۰۰ درصد از طیف رنگ sRGB را پوشش می‌دهد.

لپ تاپ میت بوک B

هواوی در لپ تاپ جدید خود از پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i7-1165G7 استفاده کرده است و شاهد پشتیبانی از قابلیت انتقال فایل سریع برای گوشی‌های هواوی هستیم. از دیگر مشخصات عضو بالارده سری میت بوک B می‌توان به پنل لمسی و سیستم انتقال گرما بهبود یافته اشاره کرد.

حالا نوبت به لپ تاپ میت بوک B5 می‌رسد. این مدل از یک نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 2K بهره می‌برد و به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 مجهز شده‌ است. همچنین شاهد حضور ۱۶ گیگ رم دو کاناله و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD هستیم. هواوی در این لپ تاپ نیز از ریزتراشه TPM 2.0 برای امنیت بیشتر استفاده کرده است.

لپ تاپ میت بوک B

میت بوک B5

آخرین عضو از سری لپ تاپ‌های میت بوک B مدل بی 3 است که به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD IPS با رزولوشن 1080p مجهز شده است و بازتاب نور بسیار کمی نیز دارد. لپ تاپ جدید هواوی تنها ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 و ماژول TPM 2.0 مجهز شده است. شما همچنین می‌توانید برای خدمات شخصی سازی امنیتی هواوی نیز اقدام کنید.

لپ تاپ میت بوک B

علاوه بر لپ‌ تاپ‌های سری میت بوک B، هواوی از جدیدترین کامپیوتر دسکتاپ خود نیز با نام میت استیشن B515 رونمایی کرد. MateStation به تراشه هشت هسته‌ای AMD Ryzen (لیتوگرافی ۷ نانومتری) مجهز شده‌ است و به همراه کیبورد سیمی K150 این شرکت عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*