بازی کال آو دیوتی ونگارد

گیمزکام ۲۰۲۱: تریلر گیم‌پلی بازی کال آو دیوتی ونگارد را تماشا کنید

اکتیویژن در گیمزکام ۲۰۲۱ اولین تریلر گیم‌پلی بازی کال آو دیوتی ونگارد را منتشر کرد. این تریلر سعی دارد تا وحشت استالینگراد را نشان دهد.

جدیدترین قسمت از سری کال آو دیوتی که با عنوان Call of Duty: Vanguard شناخته می‌شود، این روزها بسیار خبرساز شده است. نخستین تریلر گیم‌پلی بازی کال آو دیوتی ونگارد همان‌قدر که وسعت یک شوتر اول‌شخص در فضای جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد، به همان اندازه تکان‌دهنده و ترسناک است! این تریلر در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ نمایش داده شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

اولین تریلر از بخش داستانی بازی کال آو دیوتی ونگارد به یکی از مراحل استالینگراد اختصاص دارد؛ جایی که با پولینا پترووا که صداپیشگی‌اش را لورا بیلی بر عهده دارد همراه می‌شویم. مرحله در حالی آغار می‌شود که پولینا در اطراف یک آپارتمان قرار دارد و سعی می‌کند به آرامی خودش را به داخل برساند و اسلحه پیدا کند. پس از پیدا کردن چاقو، پولینا یک سرباز آلمانی را می‌کشد و با گرفتن اسلحه او، به مسیرش ادامه می‌دهد.

با ادامه مرحله، پولینا یک رایفل دقیق‌زن (سلاح تخصصی‌اش) پیدا می‌کند و با گلوله به سمت آلمان‌ها حمله‌ور می‌شود. در طول این نبرد نفس‌گیر، پولینا را می‌بینیم که مانند برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی «مدرن وارفر» سلاح‌اش را به دوش می‌کشد و از دیوارها و اجزای محیط بالا می‌رود. همچنین در تریلر گیم‌پلی بازی کال آو دیوتی ونگارد، واضح است که حرکات آهسته و کشتار به صورت مخفیانه نیز نقش پررنگی در پیشبرد مراحل دارد.

پس از یک نبرد نفس‌گیر و شلوغ، یکی از سربازان آلمانی با قنداق نفنگ به صورت پولینا ضربه می‌زند و همه‌چیز به یک ساعت قبل بازمی‌گردد؛ زمانی که می‌توانیم خیابان‌های استالینگراد را پیش از تبدیل شدن به جهنمی از آتش و آوار، به صورت سالم ببینیم. سربازان پس از حرکتی کوتاه در خیابان‌ها، هواپیماهای آلمانی را می‌بینند که با گلوله‌هایشان به استالینگراد یورش می‌برند. تریلر درست زمانی به پایان می‌رسد که پولینا پترووا سعی می‌کند از ساختمانی متروکه فرار کند اما ناگهان بیهوش می‌شود؛ اتفاقی که به احتمال زیاد به سکانس ابتدایی تریلر پیوند خواهد خورد.

تریلر گیم‌پلی بازی Call of Duty: Vanguard تنها به یکی از مراحل این عنوان می‌پردازد. باید منتظر لحظات حماسی‌ و هیجان‌انگیزتری باشیم که احتمالاً در جبهه‌های غربی، اقیانوس آرام، شمال آفریقا و دیگر مناطق اتفاق خواهند افتاد. اکتیویژن پیش از این اعلام کرده بود Vanguard دارای ویژگی‌های مختلفی مانند سلاح و نقشه‌های جدید، حالت زامبی ساخته‌شده توسط Treyarch و بخش چندنفره جدید خواهد بود.

بازی کال آو دیوتی ونگارد در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با توجه به تریلر گیم‌پلی این عنوان، می‌توانیم منتظر یک شوتر اول‌شخص خوش‌ساخت و نفس‌گیر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*