قابلیت واکنش به پیام ها در واتساپ

قابلیت واکنش به پیام ها در واتساپ در دست توسعه است

قابلیت واکنش به پیام ها در واتساپ در دست بررسی قرار دارد. قابلیت جدید واتس‌اپ به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از ایموجی‌ به پیام دریافتی واکنش نشان دهد.

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های جهان است و کاربران زیادی در سرتاسر دنیا دارد؛ اما متاسفانه در مقایسه با رقبای خود قابلیت‌های کمتری دارد و معمولا به‌روزرسانی‌های جدید نیز ویژگی‌های زیادی را به آن اضافه نمی‌کنند. هرچند که ظاهرا واتساپ می‌خواهد با افزودن قابلیت واکنش به پیام ها شرایط را کمی تغییر دهد.

قابلیت واکنش به پیام ها در وانساپ

این ویژگی در بسیاری از برنامه‌های پیام رسان از جمله فیسبوک مسنجر حضور دارد و به این صورت است که هنگامی که یک پیام جدید دریافت می‌کنید، باید کمی دست خود را روی پیام نگه دارید تا یک ردیف از ایموجی‌های مختلف برای شما ظاهر شود. سپس شما می‌توانید بدون اینکه چیزی تایپ کنید یا گزینه پاسخ (Reply) را انتخاب کرده و سپس ایموجی بفرستید، به راحتی به پیام دریافتی واکنش نشان دهید.

قابلیت واکنش به پیام ها در واتساپ

امروز مشخص شد که این ویژگی بالاخره به واتس‌اپ نیز راه پیدا خواهد کرد. ظاهرا این شرکت در حال تست و بررسی این قابلیت در میان حلقه بسیار کوچکی از کاربران است. تصویر فوق نیز توسط یکی از همین افراد ارسال شده است.

البته پس از انتشار قابلیت واکنش به پیام‌ ها، شما حتما باید آخرین نسخه واتس اپ را روی دستگاه خود داشته باشیدو

روگرنه با پیام فوق مواجه خواهید شد. متاسفانه نمی‌توان زمانی را برای انتشار رسمی و عمومی این ویژگی برای تمامی کاربران اعلام کرد. حتی این موضوع که واتس اپ در حال تست این قابلیت است نیز کمک چندانی نمی‌کند.

گاهی اوقات WhatsApp ماه‌های زیادی را صرف بررسی یک قابلیت جدید می‌کند تا اینکه تصمیم به انتشار عمومی آن بگیرد. در حال حاضر تنها می‌توان خوشحال بود که واتساپ سرانجام تصمیم گرفته قابلیت واکنش به پیام ها را به برنامه خود اضافه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*