شیائومی می اسمارت بند 6

شیائومی می اسمارت بند 6 با نمایشگر امولد و عمر باتری ۱۴ روزه عرضه شد

شیائومی می اسمارت بند 6 پا را فراتر از چین گذاشت و وارد بازار‌های جهانی (هند) شد. Mi Smart Band 6 دارای نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد و عمر باتری ۱۴ روزه است.

شیائومی می اسمارت بند 6 بالاخره وارد هند شد. این دستبند سلامتی برای اولین بار در فروردین ماه سال جاری در چین معرفی شد و از آن زمان طرفداران شیائومی در سایر کشور‌ها مشتاقانه منتظر عرضه آن بودند تا اینکه شرکت چینی امروز در رویداد Mi Smarter Living 2022 خبر از عرضه این محصول در هند داد. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت می بند 6 بیندازیم.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی می اسمارت بند 6

شیائومی می اسمارت بند 6

اسمارت بند جدید شیائومی از یک نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد با رزولوشن ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت بهره می‌برد. تراکم پیکسلی نمایشگر نیز برابر با ۳۲۵ پیکسل در اینچ است. شیائومی از یک باتری ۱۲۵ میلی‌آمپری در این گجت استفاده کرده است که از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

شرکت چینی ادعا می‌کند که شارژ کامل این دستبند سلامتی حدود دو ساعت طول می‌کشد و پس از آن می‌تواند تا ۱۴ روز شما را همراهی کند. در زمینه ویزگی‌های سلامتی محور نیز شاهد حضور ۳۰ حالت ورزشی و حسگرهای ضربان قلب، ارزیابی خواب، پایش عادت ماهیانه بانوان، سنجش میزان اکسیژن خون و معیار PAI هستیم.

همچنین می بند 6 می‌تواند در صورت عدم تحرک کافی به شما هشدار دهد و ۶ فعالیت ورزشی رایج را نیز به صورت خودکار شناسایی کند. علاوه بر اینها شما می‌توانید از گام شمار، ویژگی تعیین هدف ورزشی و تمرین تنفس این دستبند بهره‌مند شوید.

از دیگر ویژگی‌های Xiaomi Smart Band 6 می‌توان به ۸۰ واچ فیس مختلف، امکان نمایش اعلانات تماس‌ها و پیام‌ها، نشان دادن هشدار‌های برنامه‌های مختلف، کنترل موسیقی، ویژگی پیدا کردن گوشی و کنترل از راه دور شاتر دوربین گوشی اشاره کرد.

شیائومی می اسمارت بند 6

دستبند هوشمند شیائومی به بلوتوث 5.0 مجهز شده است و با کلیه دستگاه‌های مجهز به اندروید 5.0 و بالاتر و iOS 10.0 و بالاتر سازگار است. شیائومی در ساخت گجت جدید خود از قاب پلاستیکی و شیشه سکوریت با قابلیت عدم جذب اثر انگشت بهره گرفته و آن را با پنج بند در رنگ‌های مختلف عرضه کرده است. علاوه بر اینها اسمارت بند 6 در برابر نفوذ آب مقاوم است (50ATM).

قیمت و تاریخ عرضه Xiaomi Mi Smart Band 6

شیائومی می اسمارت بند 6 با برچسب قیمتی ۴۷ دلاری در هند عرضه شده است و از سه روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. صاحبان مدل‌های قبلی شیائومی می بند ( می بند 1 تا می‌ بند 5) می‌توانند در هنگام خرید از تخفیف ۷ دلاری بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه باحال تا فروششون کم میشه دست به دامن این سایتو اون سایت میشن که برامون تبلیغ کنید درود به شرف اونایی که لازم داشتن ولی گرون نخریدن