بلو جی 91 پرو

گوشی گیمینگ بلو جی 91 پرو با تراشه قدیمی مدیاتک هلیو G90 معرفی شد

گوشی گیمینگ بلو جی 91 پرو رونمایی شد. BLU G91 Pro به تراشه قدیمی مدیاتک هلیو جی 90 مجهز شده است و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد.

بازار گوشی‌های گیمینگ این روزها رشد بسیار خوبی را تجربه می‌کند و همه دوست دارند که سهمی از سود بالای این بازار داشته باشند. برخی افراد با ارائه بازی‌های جذاب اعتیاد آور وارد این بازار می‌شوند و برخی دیگر نیز با گوشی‌های گیمینگ. شرکت بلو با معرفی گوشی گیمینگ جی 91 پرو استراتژی دوم را برگزیده است.

بلو می‌خواهد با عرضه این گوشی نشان دهد که همچنان زنده است و می‌تواند در این بازار رقابتی فعالیت کند؛ اما متاسفانه گوشی گیمینگ این شرکت شایستگی‌های لازم برای داشتن این عنوان را ندارد.

مشخصات و ویژگی‌های بلو جی 91 پرو

بلو جی 91 پرو

گوشی BLU G91 Pro به تراشه مدیاتک هلیو جی 90 مجهز شده است و هیمن نیز باعث سردرگمی کاربران می‌شود. اگرچه این تراشه برای گوشی‌های گیمینگ توسعه داده شده است؛ اما در اواسط 2019 وارد بازار شد و اکنون دیگر جذابیتی ندارد. این پردازنده از ترکیبی از هسته‌های قدیمی کورتکس A76 و کورتکس A55 و حداکثر فرکانس 2.05 گیگاهرتز بهره می‌برد.

مانع دیگری که جلوی جذاب بودن این گوشی را می‌گیرد، استفاده از نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD است. ما معمولا به استفاده از رزولوشن 1080p در گوشی‌های گیمینگ عادت کرده‌ایم و پایین‌تر از آن کمی ناامید کننده است؛ اما در هر حال برای افرادی که از لحاظ مالی در محدودیت هستند، رزولوشن 720p نیز می‌تواند مناسب باشد.

بلو جی 91 پرو

خوشبختانه سایر مشخصات گوشی بلو جی 91 پرو قابل قبول هستند. این گوشی به ۶ گیگ رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است و از درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری باعث می‌شود که بتوانید برای مدت طولانی‌تری از گوشی خود استفاده کنید.

در بدنه پشتی دستگاه چهار دوربین مختلف به سرکردگی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی GM1 سامسونگ حضور دارند. دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی دیگر اعضای مجموعه دوربین این گوشی هستند. متاسفانه خبری از دوربین تله فوتو در این میان نیست.

G91 Pro نمی‌تواند از لحاظ کیفیت تصویر با گوشی‌های مطرح بازار رقابت کند؛ اما تصاویر ثبت شده برای یک گوشی با محوریت بازی قابل قبول هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در بدنه کناری گوشی و شارژ سریع ۳۰ وات اشاره کرد.

قیمت BLU G91 Pro

بلو جی 91 پرو

بزرگترین برگ برنده بلو جی 91 پرو برچسب قیمتی ۲۵۰ دلاری آن است. هرچند که در این بازه قیمتی می‌توانید گوشی‌های گیمینگ بهتری نیز با مشخصات قوی‌تر و عملکرد بهتر پیدا کنید.

BLU G91 Pro

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*