مشخصات هواوی نوا 9

هواوی نوا 9 و 9 پرو از شارژ سریع و باتری بسیار خوبی بهره می‌برند

دریافت تاییدیه 3C توسط سری Nova 9  سبب شده تا با برخی مشخصات هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو آشنا شویم. هر دو از شارژ سریع و باتری بسیار خوبی بهره می‌برند.

هواوی حداکثر تا یک ماه دیگر از سری نوا 9 رونمایی خواهد کرد. دریافت تاییدیه 3C سبب شده تا با برخی از مشخصات کلیدی این گوشی‌ها آشنا شویم. هواوی در ابتدا از تنها دو مدل از سری نوا 9 پرده برداری خواهد کرد؛ اما احتمالا در آینده شاهد گوشی‌های بیشتری از این سری خواهیم بود. سری نوا 8 نیز از ۴ گوشی مختلف تشکیل شده بود.

هواوی نوا 9 دارای شماره مدل NAM-AL00 است و مدل پرو با شماره مدل RTE-AL00 شناخته می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی نوا 9 پرو از سرعت‌های شارژ مختلفی پشتیبانی می‌کند. این گوشی می‌تواند با شارژر‌های ۱۰ وات، ۶۶ وات و ۱۰۰ وات شارژ شود. مدل Nova 9 نیز از شارژ سریع ۱۰ وات، ۴۰ وات و ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات هواوی نوا 9

علاوه بر این‌ها هر دو مدل تنها از شبکه LTE پشتیبانی می‌کنند و خبری از شبکه 5G نیست. پیش‌تر نیز گزارشی منتشر شده بود که اعلام می‌کرد ابتدا شاهد عرضه مدل 4G سری نوا 9 خواهیم بود و سپس مدل‌های 5G راهی بازار خواهند شد.

در همین راستا، یک لو دهنده چینی معروف با نام کاربری Bald Panda در ویبو اعلام کرد که نوا 9 به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد و مدل پرو نیز از باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد. طراحی سری نوا 9 مشابه با Nova 8 خواهد بود و به همین خاطر از طراحی بیضی شکل بخش دوربین نوا 8 در این گوشی‌ها نیز استفاده خواهد شد.

سایر مشخصات سری هواوی نوا 9 منتشر نشده‌اند؛ اما احتمالا در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از گوشی‌های جدید هواوی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام، سری نوا همیشه گوشیهای خوبی بودن ووقدرتمند، حالا ببینیم نوا9 با چه مشخصاتی میاد فقط حیف که 5جی نیستش

  2. مشخصات جذابیه
    امیدوارم زودتر تکلیف هارمونی برای بازار جهانی مشخص بشه