آنر واچ GS3

تصاویر رسمی ساعت هوشمند آنر واچ GS3 منتشر شد

چندی پیش شاهد رونمایی اولیه از ساعت هوشمند Honor Watch GS3 بودیم و حالا نوبت به انتشار تصاویر رسمی نسخه‌های Classic Streamer و Racing Pioneer آنر واچ GS3 رسیده است.

حدود دو هفته پیش بود که آنر در طی رویدادی در چین از سری گوشی‌های هوشمند مجیک 3 رونمایی کرد. آنر در خلال این مراسم به ساعت هوشمند آنر واچ GS3 نیز اشاره کرد؛ اما چیز زیادی درباره امکانات و ویژگی‌های آن نگفت.

آنر واچ GS3

هرچند که هم اکنون شاهد انشار تصاویر نسخه‌های Classic Streamer و Racing Pioneer این ساعت هوشمند در حساب کاربری رسمی آنر در ویبو هستیم. مدل کلسیک استریمر از کیس طلایی و صفحه‌ای خمیده بهره می‌برد و در سمت راست آن نیز شاهد دو دکمه‌ فیزیکی هستیم. همچنین بند قهوه‌ای رنگ این ساعت هوشمند از جنس چرم است.

آنر در پست خود به هیچ کدام از ویژگی‌های آنر واچ GS3 اشاره نکرده است؛ اما واچ فیس مدل کلسیک استریمر نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند به گام شمار خودکار، حسگر سنجش ضربان قلب مجهز شده‌ است و می‌تواند میزان کالری سوزانده شده در حین فعالیت را به شما اطلاع دهد. این ویژگی‌ها تقریبا در تمامی گجت‌های پوشیدنی در باز‌ه‌های قیمتی مختلف حضور دارند.

آنر واچ GS3

مدل Racing Pioneer از طراحی جوان پسند‌تری بهره می‌برد و دارای بند سیلیکونی یا لاستیکی است. در سمت راست این مدل دو دکمه فیزیکی قرار دارد و واچ فیس آن نیز وجود ویژگی‌هایی همچون گام شمار، کنترل موسیقی، قطب نما و کرونومتر را تایید می‌کند. علاوه بر اینها، این نسخه از آنر واچ GS3 نیز احتمالا دارای حسگر سنجش ضربان قلب است.

آنر هنوز تاریخ معرفی رسمی و کامل آنر واچ GS3 را اعلام نکرده است؛ اما می‌توان گفت که به‌ زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*