گلکسی A21 Simple

سامسونگ گلکسی A21 Simple در ژاپن معرفی شد؛ یک گوشی ساده ولی مقاوم

سامسونگ از گوشی گلکسی A21 Simple برای بازار ژاپن رونمایی کرد. Galaxy A21 Simple از تراشه اگزینوس 7884B بهره می‌برد و توانسته گواهی IP68 را به دست آورد.

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی A21 Simple در ژاپن پرده برداری کرد. همانطور که از نام این محصول می‌تواند حدس زد، گلکسی A21 سیمپل یک گوشی ساده است و برای افراد مسن طراحی شده است.

مشخصات و ویژگی‌های گلکسی A21 Simple

گلکسی A21 Simple

سامسونگ در گوشی جدید خود جایی را برای بند در نظر گرفته است. چیزی که سال‌هاست در گوشی‌های هوشمند ندیده بودیم. البته می‌توانید از افتادن اتفاقی گوشی جلوگیری کند. Galaxy A21 Simple همچنین از سیستم پرداخت موبایلی Osaifu-Keitai (یک سیستم پرداخت موبایلی رایج در ژاپن) پشتیبانی می‌کند تا پرداخت هزینه خرید یا حمل و نقل عمومی راحت‌تر شود.

در رابط کاربری این نسخه ویژه از گلکسی A21، تمامی آیکون‌ها به صورت بزرگ طراحی شده‌اند و دسترسی به ویژگی‌های پرکاربرد نیز به راحتی امکان‌پذیر است. لانچر شخصی سازی‌شده سامسونگ بر پایه اندروید 11 است.

قلب تپنده گلکسی A21 Simple تراشه اگزینوس 7884B است. این پردازنده هشت هسته‌ای قدیمی (با دو هسته کورتکس A73 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز) از معماری ۱۴ نانومتری بهره می‌برد و در کنار پردازنده گرافیکی مالی G71 MP2 و یک مودم 4G LTE قرار گرفته است.

سامسونگ برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها از ۳ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در این گوشی استفاده کرده است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD فضای بیشتری را برای ذخیره فایل‌های خود در اختیار داشته باشید. رادیو FM و هدفون جک ۳.۵ میلی‌متری نیز در اوقات فراغت با شما همراه خواهند بود.

نمایشگر ۵.۸ اینچی این گوشی از یک پنل LCD ساده بهره می‌برد و دارای رزولوشن +720p و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ است. متاسفانه هیچ خبری از حسگر اثر انگشت نیست و شما باید برای احراز هویت فقط از قابلیت شناسایی چهره و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی کمک بگیرید.

در بدنه پشتی دستگاه نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که توانایی فیلم برداری با رزولوشن 1080p را دارد. انرژی مورد نیاز گلکسی A21 Simple توسط باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند که با یک بار شارژ می‌توانید تا ۲۴ ساعت به صورت مداوم تماس تلفنی داشته باشید.

هرچند که سرعت شارژ گوشی نسبتا پایین است و پر کردن باتری حدود ۲ ساعت طول می‌کشد. سامسونگ شارژر را حتی از جعبه این گوشی نیز حذف کرده است. از دیگر ویژگی‌های Galaxy A21 Simple می‌توان به تاییدیه IP68/IPX5 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی ای 21 سیمپل

گلکسی A21 Simple از ۱۸ شهریور ماه و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. سامسونگ برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری را برای این گوشی در نظر گرفته است. البته توجه داشته باشید که این گوشی یک دستگاه کاملا متفاوت نسبت به گلکسی A21 و گلکسی A21s است. هر دو گوشی مورد اشاره از تراشه‌های ضعیف‌تری بهره می‌برند؛ اما دارای باتری‌های بزرگتر و دوربین‌های بهتری هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه ابلهی 200 دلار میده این گوشی؟

    نوکیا 5.3 با اسنپدراگون 655 و 6 گیگ رم دارن با قیمت 3150 می فروشند

    نوکیا 3.2 هم قیمتش تو جهان به 110 دلار هم نمیرسه و باتری و سخت افزارش بهتره و سنسور اثرانگشت هم داره

    پول نوت 9s شیائومی رو بدی این آشغال رو بخری؟

    • همون ابلهی که بخواد آشغالهایی مثل نوکیا و شیایومی رو بخره
      این گوشیها کل کمپانی شون به اندازه ی رابط کاربری سامسونگ ارزش نداره
      اگه جنس خوب تا الان دستت گرفته باشی،به این آشغالها گوشی نمیگی
      پراید سوار چی میدونه از بوگاتی…خخخخخخخ