بازی Life is Strange: True Colors

تریلر گیم‌پلی بازی Life is Strange: True Colors را تماشا کنید

چیزی به انتشار بازی Life is Strange: True Colors باقی نمانده است و اگر منتظر این عنوان هستید، می‌توانید تریلر جدیدش را تماشا کنید.

بازی‌های ماجراجویی در طول دهه گذشته شکل دیگری به خود گرفته‌اند. از آثار ماندگار استودیو تل‌تیل مانند The Walking Dead و The Wolf Among Us گرفته تا فرنچایز محبوب استودیو دونت‌ناد یعنی Life Is Strange. بازی‌های ماجراجویی و تعاملی جذابی که با داستان‌های گیرا، شخصیت‌پردازی قوی و قدرت انتخاب بالایشان، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

اسکوئر انیکس با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Life is Strange: True Colors جزئیات بیشتری را درباره این عنوان موردانتظار ارائه داده است. چندی پیش یک تریلر گیم‌پلی به همراه پانزده دقیقه ابتدایی بازی منتشرشده بود. در چند روز گذشته طی نمایش بازی‌های آینده در گیمزکام ۲۰۲۱، تریلری جدیدی از این عنوان پخش شد که ویژگی‌های بیشتری از گیم‌پلی را نشان می‌دهد.

این تریلر به صورت نمادین بر روی بخش خاصی از داستان فصل دوم «لایف ایز استرنج» متمرکز است؛ زیرا الکس از قدرت خود برای کمک به یک زن استفاده می‌کند. در تریلر جدید بازی «لایف ایز استرنج: رنگ‌های حقیقی» به شکلی زیبا و چشمگیر، نحوه عملکرد قدرت‌های وی در گیم‌پلی به تصویر کشیده می‌شود. همچنین برخی از ویژگی‌های روایی و داستانی هم وجود دارد که می‌تواند برای طرفداران این فرنچایز حائز اهمیت باشد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

بازی Life is Strange: True Colors در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. دی‌ال‌سی این عنوان هم در اواخر ماه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. نسخه نینتندو سوییچ بازی به تازگی با تاخیر مواجه شده اما طبق گفته‌های استودیو Deck Nine، این نسخه تا اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد؛ بنابراین اگر می‌خواهید جدیدترین قسمت از «لایف ایز استرنج» را بر روی نینتندو سوییچ تجربه کنید، تا چند ماه دیگر به این نسخه دسترسی خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*