دوربین آیفون ۱۲ پرو

مقایسه دوربین آیفون ۱۲ پرو با یک دوربین عکاسی حرفه‌ای

در این ویدیو به صورت کوتاه و خلاصه، کیفیت عکاسی و تصویربرداری دوربین آیفون ۱۲ پرو با دوربین عکاسی حرفه‌ای CANON R5 مقایسه می‌شود.

انتظارات افراد از گوشی‌های هوشمند و پرچمدار امروزی با یکدیگر متفاوت است. برخی از کاربران ترجیح می‌دهند تا با پردازنده‌ای قدرتمند، به نبرد با بازی‌های سنگین بروند و از توان بالای موبایل‌شان لذت ببرند. خیلی‌ها نگران باتری گوشی هوشمند مدنظرشان هستند و این موضوع برایشان اولویت بیشتری دارد. اما کیفیت دوربین موبایل‌های امروزی، چیزی است که هر مخاطبی را وسوسه می‌کند.

نسل جدید گوشی‌های آیفون به زودی از راه خواهد رسید و بد نیست تا پیش از عرضه آیفون ۱۳، نگاهی داشته باشیم به ویژگی‌های آیفون ۱۲ پرو و مقایسه این دیوایس جذاب با دیگر محصولات مختلف حوزه تکنولوژی. در این ویدیو کوتاه و جذاب، کیفیت دوربین آیفون ۱۲ پرو با دوربین حرفه‌ای CANON R5 مقایسه شده است. اگر از طرفداران سرسخت شرکت اپل و گوشی‌های آیفون هستید، این ویدیو را از دست ندهید.

مقایسه دوربین آیفون ۱۲ پرو با دوربین CANON R5

در این ویدیو با استفاده از چند تصویر به صورت همزمان، مقایسه‌ای میان دوربین گوشی آیفون ۱۲ پرو و دوربین حرفه‌ای CANON R5 صورت گرفته است. این گوشی از سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (استاندارد، اولترا واید و تله فوتو) در پشت و همچنین یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. قطعاً می‌توان تفاوت‌های بسیار جزئی و کوچکی را میان این دو محصول پیدا کرد. به نظر شما کدامیک از لحاظ کیفیت دوربین و تصویربرداری قدرت بیشتری داشته و نسبت به دیگری برتری دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*