گوشی آیفون 13 اپل

بسته بندی گوشی آیفون 13 اپل نشان می‌دهد آن‌ها اعتقادی به خرافات ندارند

تصویر منتشر شده از استیکر بسته بندی گوشی آیفون 13 اپل – Apple iPhone 13 نشان می‌دهد که شرکت آمریکایی به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد خرافات روی محصولاتش تاثیری داشته باشند.

کاربری به نام DuanRui تصویری از یکی از استیکر‌های مورد استفاده در بسته بندی گوشی‌ های اپل را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد گوشی جدید اپل با نام آيفون 13 روانه بازار خواهد شد.

اخیرا شایعات زیادی در اینترنت منتشر شده بود که به احتمال استفاده از نام آیفون 12S برای گوشی‌های 2021 اپل اشاره داشت. البته این منابع هیچ مدرکی در تایید ادعای خود نداشتند؛ اما موفق شده بودند توجهات را به خود جلب کنند.

گوشی آیفون 13 اپل

داستان آیفون 12S از آنجایی شروع شد که برخی افراد به نحسی عدد 13 در بسیاری از فرهنگ‌ها اشاره کردند و گفتند که احتمالا اپل از استفاده از نام آیفون 13 برای گوشی‌های جدید خود اجتناب خواهد کرد؛ اما ظاهرا اپل چنین تصمیمی ندارد.

نکته جالب اینجاست که چند ماه قبل وب‌سایت SellCell اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در این رابطه کرد و در نهایت مشخص شد که اکثر کاربران تمایلی به داشتن یک گوشی‌ هوشمند با نام آيفون 13 ندارند. در واقع ۷۴ درصد از کاربران اپل ترجیح می‌دادند که گوشی جدید آن‌ها هر نامی به غیر از آیفون 13 داشته باشد.

در بین گزینه‌های جایگزین iPhone 2021 بیشترین رای را کسب کرد و آيفون 12S نیز تنها ۱۳ درصد از آرا را به خود اختصاص داد. اپل در ۲۳ شهریور ماه از گوشی های سری آیفون 13 رونمایی خواهد کرد و از 2 مهر آنها را روانه بازار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتش چقدر خواهد بود خدا تومن