تاریخ معرفی گلکسی S21 FE

سرانجام تاریخ معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ مشخص شد

یکی از افشاگران تاریخ معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ را فاش کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای یک پرچمدار اقتصادی با امکاناتی جذاب خواهد بود.

اخیراً سامسونگ به طور ضمنی تأیید کرده است که گوشی Galaxy S21 FE به زودی رونمایی می‌شود. ظاهراً نسخه اقتصادی خانواده اس ۲۱ آماده رونمایی در رویداد گلکسی زد فولد۳ بود، اما به خاطر کمبود جهانی تراشه سامسونگ تصمیم گرفت معرفی گلکسی S21 FE را کمی عقب بیندازد.

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس ۲۱ اف ای ۵جی با رم ۶ گیگابایتی در کنسول گوگل پلی ظاهر شد

حالا به نظر می‌رسد مشکلات مرتفع شده و سامسونگ آماده رونمایی از این گوشی شده است. یک افشاگر به نام مکس وین‌باخ تصویری را از یکی از فروشگاه‌های سامسونگ منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت خودش را آماده معرفی گوشی جدید سری FE کرده است.

تاریخ معرفی گلکسی S21 FE

تاریخ معرفی گلکسی S21 FE

اما سرانجام چه زمانی می‌توانیم این گوشی را ملاقات کنیم؟ یکی از افشاگران توییتری به نام Mauri QHD می‌گوید سامسونگ هشتم سپتامبر (۱۷ شهریور ماه) از این گوشی اقتصادی رونمایی خواهد کرد. هرچند مشخص نیست فروش آن چه زمانی آغاز می‌شود. یک گزارش اولیه می‌گوید بین سپتامبر و اکتبر می‌تواند زمان خوبی برای عرضه آن باشد. اما تاریخ رونمایی از این گوشی جذاب است. زیرا اپل نیز قصد دارد چند روز بعد از آن در ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ پرده برداری کند.

به لطف فهرست منتشر شده در Google Play Console، ما با اطلاعات زیادی از گوشی جدید سامسونگ آشنا هستیم. روی قاب جلویی آن می‌توان انتظار حضور یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را داشت که یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز روی آن قرار دارد. در پشت این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو دیده می‌شود و زیر قاب آن نیز چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی حضور دارند.

به نظر می‌رسد این گوشی حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. یک اسلات کارت میکرو اس دی نیز روی این گوشی حضور دارد و سازنده آن را در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی وارد بازار می‌کند.

قیمت این دستگاه کمی گران قیمت‌تر از گلکسی اس ۲۰ اف ای خواهد بود که روی آن برچسب ۶۹۹ دلاری خورده بود. حال سوال اینجاست که آیا گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای می‌تواند جزو محصولات پرفروش امسال باشد یا آنکه کاربران گوشی‌های دیگری را به این دیوایس ترجیح می‌دهند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*