گوشی آنر ایکس 20 مکس

گوشی آنر ایکس 20 مکس با نمایشگر ۷ اینچی و تراشه دایمنسیتی 1100 در راه است

گوشی غول پیکر آنر با نام Honor X20 Max عرضه خواهد شد. گوشی آنر ایکس 20 مکس دارای نمایشگر ۷.۲ اینچی خواهد بود و به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1100 مجهز می‌شود.

آنر سال گذشته از گوشی آنر ایکس 10 مکس 5G رونمایی کرد. این دستگاه که یکی از بزرگترین گوشی‌های تولید شده توسط این برند بود به نمایشگر ۷.۰۹ اینچی مجهز شده بود و از تراشه دایمنسیتی 800 5G بهره می‌برد. حالا گزارش جدیدی منتشر شده است که نسل جدید این گوشی با نام آنر ایکس 20 مکس در راه است و همانند نسل قبل از نمایشگری بزرگ بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در ویبو، آنر X20 MAX با نمایشگر ۷.۲ اینچی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و تراشه دایمنسیتی 1100 عرضه خواهد شد. تمامی موارد گفته شده نشان دهنده پیشرفت نسبت به نسل قبل هستند (البته اگر بتوان صفحه نمایش بزرگتر را نیز به عنوان پیشرفت به حساب آورد). برای مقایسه باید گفت که انرژی مورد نیاز آنر X10 MAX توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین میشد.

گوشی آنر X20 مکس همچنین همانند نسل قبل از نمایشگر RGBW بهره خواهد برد. پنل‌های RGBW در مقایسه با پنل‌های استاندارد RGB مصرف انرژی کمتری دارند. امیدواریم که آنر این بار نرخ تازه‌سازی نمایشگر را افزایش دهد.

بهبود دیگری که می‌تواند مورد استقبال واقع شود، مربوط به فناوری شارژ سریع است. آنر ایکس 10 مکس به همراه شارژ سریع ۲۲.۵ عرضه شده بود و با توجه به استفاده از نمایشگر بزرگتر و ظرفیت باتری بهتر در آنر ایکس 20 مکس، نیاز به فناوری شارژ سریع‌تر احساس می‌شود. آنر پیش‌تر از گوشی‌ های آنر X20 SE و آنر X20 رونمایی کرده بود و مدل مکس می‌تواند سه‌گانه آنر ایکس 20 را کامل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*