می اسمارت بند 6

جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند 6

چند روز قبل شیائومی می اسمارت بند 6 – Xiaomi Mi Smart Band 6 روانه بازارهای جهانی شد و در این ویدیو به جعبه گشایی این دستبند تناسب اندام پرداخته شده است.

شیائومی می اسمارت بند 6 بالاخره وارد بازارهای جهانی شد. این دستبند سلامتی برای اولین بار در فروردین ماه در چین معرفی و عرضه شد و پس از آن طرفداران شیائومی در سایر کشور‌ها مشتاقانه منتظر عرضه‌اش بودند تا اینکه شرکت چینی بالاخره در رویداد Mi Smarter Living 2022 خبر از عرضه این محصول در هند داد.

در ویدیو جعبه گشایی Mi Smart Band 6 می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبۀ این دستبند سلامتی بیندازید.

جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند 6 – Xiaomi Mi Smart Band 6

اسمارت بند جدید شیائومی از یک نمایشگر 1.56 اینچی امولد با رزولوشن 152 در 486 پیکسل و حداکثر روشنایی 450 نیت بهره می‌برد. تراکم پیکسلی نمایشگر نیز برابر با 325 پیکسل در اینچ است. شیائومی از یک باتری 125 میلی‌آمپری در این گجت استفاده کرده است که از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

همچنین می بند 6 می‌تواند در صورت عدم تحرک کافی به شما هشدار دهد و ۶ فعالیت ورزشی رایج را نیز به صورت خودکار شناسایی کند. علاوه بر اینها شما می‌توانید از گام شمار، ویژگی تعیین هدف ورزشی و تمرین تنفس این دستبند بهره‌مند شوید.

شیائومی می اسمارت بند 6 با قیمت 47 دلار در هند عرضه شده است و از سه روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. صاحبان مدل‌های قبلی شیائومی می بند (می بند 1 تا می‌ بند 5) می‌توانند در هنگام خرید از تخفیف 7 دلاری بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*